در راهپیمایی روز جهانی قدس بندر کیاشهر مطرح شد

دفاع از مردم مظلوم فلسطین بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی/ پیروزی حتمی در انتظار فلسطین است

راهپیمایی روز جهانی قدس بندر کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه در حالی برگزار شد که شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی بر پیروزی حتمی مسلمانان فلسطین تاکید کردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۷۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر کیاشهر، پیش از ظهر امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در بندر کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی آستانه‌اشرفیه در مراسم راهپیمایی روز قدس در بندر کیاشهر اظهار کرد: اکنون می‌بینیم که دفاع از فلسطین و حقوق مردم این منطقه تنها به مرزهای ایران محدود نیست و در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی آزادگان جهان در راستای دفاع از حقوق مردم فلسطین به پا خواسته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عاشوری با تاکید بر این‌که وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزادمرد دنیاست که از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند افزود: با توجه به دهن‌کجی‌های ترامپ به مسلمانان و دستور انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت‌المقدس توسط وی و همچنین دیگر تحولات منطقه ضروری است که مسلمانان در دفاع از حقوق مردم فلسطین مصمم‌تر از همیشه عمل و در صحنه برای دفاع از حق مردم فلسطین حضور یابند.

وی گفت: دولت‌های اسلامی به‌تناسب در ابعاد مختلف از اقدامات دیپلماسی گرفته تا حمایت مادی و معنوی باید از مردم فلسطین دفاع و حمایت کنند.

نماینده سابق بعثه مقام معظم رهبری در سوریه نیز در مراسم پایانی روز قدس کیاشهر اظهار کرد: الحمدالله مردم خیلی آگاه و هوشیار هستند و امروز هرکسی که واقعاً درد انسانیت داشته باشد نمی‌تواند در خانه بنشیند و علیه ظلم فریاد سر ندهد.

حجت‌الاسلام مهدوی نیا افزود: امروز حضور مردم به خاطر هوشیاری‌، انسانیت و فارغ از مسلمان بودن آن‌ها است و ملت همیشه در صحنه امروز چون همنوع آن‌ها و زنان و کودکان فلسطینی زیر بمباران کشته و خانه‌های فلسطینیان تخریب‌شده در راهپیمایی امروز حضور یافتند.

وی گفت: ما به وعده الهی اعتماد داریم و حتماً مردم مظلوم فلسطین پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات