بسیجیان قرچکی با اعلام انزجار از جنایت های استکبار در انتهای مسیر راهپیمایی امروز روز قدس پرچم کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۷۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، راهپیمایی پرشکوه، گسترده و کم نظیر روز جهانی قدس با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، مردم روزه دار و جمعی از مسئولین پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک برگزار شد.
امروز بار دیگر همه ملت مسلمان قرچک به صحنه آمدند تا انسجام و اتحاد خود را به همه جهان نشان دهند و ثابت کنند ملت فلسطین تنها نیست و آنها در کنار مظلومین عالم هستند و تا از بین بردن رژیم صهیونیستی در کنار ملت فلسطین خواهد ماند.
مردم فهیم و انقلابی دیار 15 خرداد امروز با انزجارطلبی از سیاست‌های خصمانه استکبار، فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و شعارهایی در حمایت از ملت فلسطین سر دادند و بر ادامه حمایت از انتفاضه ملت فلسطین و مقاومت تأکید کردند.
راهپیمایان روز قدس در محکومیت انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، شعارهای ضد آمریکایی سر داده و بر حمایت از تظاهرات بازگشت فلسطینی تأکید و طرح های یهودی سازی قدس را محکوم کردند.
نکته قابل توجه حضور گروه‌های مختلف ورزشی با لباس ‌های فرم و حضور فعال نسل‌های سوم و چهارم انقلاب این شهر در کنار نسل های اول و دوم انقلاب بود.
شایان ذکر است پس از پایان این مراسم، قطعنامه راهپیمایی سراسری ضد صهیونیستی روز قدس سال 1397 قرائت شد، همچنین برپایی ایستگاه نقاشی و پیام نویسی به سردمداران کفر از حواشی این مراسم بود.
یادآور می شود در انتهای مسیر راهپیمایی، جوانان قرچکی با اعلام انزجار از جنایت های استکبار، پرچم های کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

ارسال نظرات