امام جمعه قرچک با توصیه به تقوا گفت: همه موفقیت و سعادت ما به برکت تقوا است و اگر بیچارگی داریم به خاطر دوری از خدا و غفلت از مرگ است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با توصیه به اینکه تا می توانید تقوا پیشه کنید، گفت: همه موفقیت ها و سعادت ما به برکت تقوا است.
وی با بیان اینکه هر کس به خدا اعتماد داشته باشد؛ خدا او را کفایت می دهد، با اشاره به گذشت لیالی قدر، افزود: اعضای ما در شب قدر قیمت پیدا کردند، باید مراقب بود و هر چیزی را به دل راه نداد.
وی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را مایه افتخار جهان و مسلمان دانست و اذعان داشت: ایشان با قدرت در مقابل استکبار و کفار ایستاده است و مسلمانان جهان را هدایت می کند؛ امروز رهبر معظم انقلاب فقط رهبر ایرانی ها نیست بلکه رهبر کل مسلمانان جهان است.
وی خواستار پیروی مسئولان از منویات رهبری در موضوع برجام شد و اظهار داشت: امروز مذاکره کنندگان باید به توصیه های رهبری توجه کنند و گذشته را جبران کنند و بدانند که مشکلات کشور فقط با اتحاد حل خواهد شد.
وی عدالت خواهی تا نابودی اسرائیل را از اصول انقلاب اسلامی خواند و با بیان اینکه هدف اصلی دشمن را اسلام ستیزی است، افزود: نباید اجازه اسلام ستیزی به دشمن داد، باید استوار در مقابل این دشمنان قرار گرفت.
خطیب جمعه قرچک با ابراز اینکه دشمن از موشک های ما هراس دارد، توضیح داد: دشمن با فشار عملی به عناصر داخلی می خواهد مردم را نا امید کند تا در قالب اعتراضات صنفی موج سواری کند.
امام جمعه قرچک در پایان با یادآوری اینکه دشمنان تاکنون نتوانسته و نمی تواند از این مردم سوءاستفاده کند، بیان کرد: بر دولت است تا مشکلات اساسی مردم را رفع کند، باید به معیشت مردم توجه کرد و مشکلات مسکن، ازدواج و اشتغال جوانان را مرتفع کرد.
فاطمه سیفی

ارسال نظرات