خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرفگفت: کسانی که در دنیا دم از حقوق بشر می زنند باید از شرمندگی بمیرند و ما امروز آمده ایم تا این بی اعتنایی ها و حمایت از استعمارگران و جنایتکاران را محکوم کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۸۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام محسن طالب پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس در شهر بهارستان با اشاره به اینکه عده ای از مردم و مسلمانان ما هنوز برایشان تبیین نشده است که چرا باید با رژیم صهیونیستی مبارزه کنیم و بر این باور اند که مرگ بر اسرائیل و مبارزه با استکبار را امام (ره ) ابداع کرده اند اظهار کرد: این گونه نیست و این تفکر باطل است؛ زیرا خداوند در قرآن کریم سخت ترین و خطرناک ترین دشمن برای اهل ایمان را یهودیان و بعد از آن مشرکین نام برده است.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف گفت: ایجاد تشکیلات صهیونیست یهود نزدیک به ۱۲۰ سال گذشته باز می گردد، زمانی که وزیر امورخارجه انگلیس طرحی را مطرح کرد تحت عنوان دولت یهودی و چندین سال نقاط مختلف را برای این حکومت نشانه گداری کردند که نهایتا قلب دنیای اسلام و فلسطین را انتخاب کردند.

وی به پیشینه این غاصبان اشاره کرد و ادامه داد: این حکومت غیرقانونی ۱۲۰ سال گذشته تشکیل شد و ۸۰ سال است این غده سرطانی در منطقه ایجاد شده است و علیرغم حمایت های گسترده قدرت های استعمار جهانی، نتوانسته اند بر منطقه مسلط شوند زیرا مردم مظلوم فلسطین و دیگر گروه های مقاومت در برابر این ظالمان ایستادگی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تشریح کرد: مساله فلسطین برای ما یک مساله تاکتیکی و یک اولویت که بنا به شرایط زمانه تغییر کند نیست؛ حتی استراتژی سیاسی هم نیست، بلکه مساله فلسطین یک آرمان عقیدتی برای جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: یهودیان بر این باورند که موعود و منجی عالم از یهودیان صهیونیست است و بنا بر این اعتقاد، باید یهودیان صهیونیست بر ملت جهان مسلط شوند تاجامعه مناسب با ظهور منجی را فراهم سازند.

طالب پور به جنگ نرم دشمن و استعمارگران نیز اشاره کرد و گفت: امروزه سالانه ۱۰۰ فیلم سینمایی هالیوودی در آمریکا ساخته می شود و به بیننده القا می کند که موعود و منجی که در جهان عدالت ایجاد می کند یک امریکایی یهودی است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: سالهاست که رژیم صهیونیستی کشتار بی رحمانه مردم فلسطین را انجام‌ می دهد و امسال ۲۰۰ تن از مردم بی گناهی که برای باز پس گیری سرزمبن شان راهپیمایی کردند را به رگبار بستند و این راهپیمایی علیه جنایت این غاصبان بود.

به گفته وی کسانی که در دنیا دم از حقوق بشر می زنند باید از شرمندگی بمیرند و ما امروز آمده ایم تا این بی اعتنایی ها و حمایت از استعمارگران و جنایتکاران را محکوم کنیم.

طالب پور در بخش دیگری از سخنان خویش مردم را به کالای ایرانی تشویق کرد و گفت: درست است که برخی از کالاهای ایرانی از کیفیت و مرغوبیت برخوردار نیستند اما تا از کالای ایرانی حمایت نکنیم و نسبت به ان متعصب نباشیم سازندگان و تولیدکنندگان انگیزه ساخت محصول با کیفیت را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی خرید کالای ایرانی لازم و واجب است و خرید کالای خارجی جایز نیست؛ وقتی کالای ایرانی خرید می کنید کارگر و جوان ایرانی شاغل می شود در واقع کمک به توسعه کشور کرده ایم اما با خرید کالای خارجی زمینه مشکلات اجتماعی از جمله بیکاری و اعتیاد و طلاق و … را در کشور فراهم می کنید.

حجت الاسلام طالب پور در پایان خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان تنها با وحدت و همدلی می توانند در برابر قدرت های استکباری و استعماری بایستند و به پیشرفت و توسعه جهان اسلام کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها