خبرهای داغ:
نماینده خبرگان رهبری در خوزستان:

امام خمینی(ره) در احیا اقتدار امت اسلام نقشی بی بدیل داشت

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) بعد از عصر ائمه اطهار(ع) در احیا فرهنگ ولایی و احیاء عزت و اقتدار امت اسلامی نقشی بی بدیل داشت.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۰۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱

به گزارش روابط عمومی سپاه گتوند:آیت الله عبدالکریم فرحانی دوشنبه شب در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مصلای گتوند با اشاره به شخصیت امام راحل(ره) گفت: این مسیر توسط خلف بزرگوارش حضرت آیت الله خامنه ای و با عنایت و حمایت مردم ایران اسلامی امتداد پیدا کرد.

 نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم خوزستان،خصوصا شهرستان گتوند ادامه دهندگان این مسیر هستند، و در بیعت با این شخصیت بی بدیل بعد از انقلاب و مقام معظم رهبری مسیر عزت و اعتماد به خدا را طی خواهیم کرد.

 آیت الله فرحانی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند در جمعه آخر ماه رمضان روز متفاوتی را در استان خوزستان و شهرستان گتوند شاهد خواهیم بود.

 وی در ادامه با اشاره به مشکلات خوزستان درحوزه های مختلف و وضعیت خاص این استان، خواستار پیگیری و رفع این مشکلات و نگاه ویژه دولت به این استان شد.

  به گزارش روابط عمومی،مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و محفل انس با قرآن دوشنبه شب با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ،فرماندار شهرستان گتوند،امام جمعه، سرپرست معاونت فرمانداری،بخشداران مرکزی وعقیلی،روحانیون،نیروهای نظامی و انتظامی،مسئولین محلی و دیگر اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان گتوند برگزار شد.

  پخش کلیپ، تلاوت قرآن ومرثیه سرایی حمزه عسکری مداح اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 14خردادماه سالروز ارتحال بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1368 و 15 خرداد سالروز قیام خونین مردم در سال 1342 است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها