خطیب جمعه ارزوئیه:

انقلاب امام خمینی (ره) صهیونیست‌ها را در فلسطین محاصره کرد

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور عنوان کرد: امام خمینی (ره) با نام گذاری روزی به عنوان "روز قدس" به عنوان یک رسانه‌ی بین المللی فراگیر در برابر عملیات روانی رسانه‌ای صهیونیست ایستادگی نمود.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۶۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس به محور‌های اندیشه امام خمینی (ره) پرداخت و بیان کرد: مسئله‌ی فلسطین، مسئله اول جهان اسلام بوده و است و موضوع مورد مبارزه صهیونیست‌ها می‌باشند.

وی در محور دوم به اینکه امام در مسئله فلسطین، جهان اسلام را به دفاع از ملت مظلوم فلسطین فراخواند اشاره کرد و تصریح نمود: امام به واسطه‌ی این اتحاد تمام عالم اسلام را در برابر رژیم صهیونیست قرار داد.

حجت الاسلام دکتر نصراله پور محور سوم اندیشه امام را این موضوع دانست که امام خمینی (ره) به عنوان مرجع تقلید بزرگ جهان اسلام امر کردند که از وجوهات شرعیه برای نابودی اسرائیل هزینه شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولی که می‌گوید ما با اسرائیل این غده‌ی سرطانی مشکل نداریم، خائن به اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام دکتر نصراله پور محور دیگر اندیشه‌ی امام را مسئله فلسطین خواند و بیان کرد: امام برای اینکه مسئله فلسطین رو به فراموشی نرود و هر ساله جوش و خروشی ایجاد شود روزی به عنوان "روز قدس" را نام‌گذاری نمود و امام بیدار امت به عنوان یک رسانه‌ی بین المللی فراگیر در برابر عملیات روانی رسانه‌ای صهیونیست ایستادگی نمود.

وی چهارمین محور اندیشه‌ی امام را همسو شدن تمام نقاط عالم در مبارزه با اسرائیل دانست و خاطر نشان کرد: ندا دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، سکه‌ی رایج بین افکار آزادی خواهان و مدافعان مظلومان است.

وی محور دیگر اندیشه‌ی امام را برخورد ریشه‌ای با اسرائیل خواند و بیان کرد: استراتژی امام این بود که کشوری به عنوان اسرائیل موجودیت نداشته باشد و اینکه امروز ما کشوری به نام اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم.

امام جمعه ارزوئیه در ادامه عنوان کرد: انقلاب امام صهیونیست‌ها را در فلسطین محاصره کرد و امروز فلسطین برای ما ارزشمند است چرا که محور وحدت جهان اسلام است.

حجت الاسلام دکتر نصراله پور روز قدس را روز زوال بی تفاوتی‌ها خواند و بیان کرد: هر جای عالم ندای مظلومی بلند شود ما قیام خواهیم کرد. چرا که اگر روزی فلسطین سقوط کند نوبت دیگر نقاط جهان اسلام است.

وی در ادامه به اقدام سِلِبریتی‌های وطنی علیه‌ی کمیته‌ی امداد اشاره کرد و ابراز داشت: این‌ها خیانت و از برنامه‌های دشمن است.

حجت الاسلام دکتر نصراله پور در محور پایانی سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام پرداخت و بیان کرد: خوش بین نبودن رهبر معظم انقلاب در مسئله‌ی برجام با خارج شدن آمریکا از برجام و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا ثابت شد.

وی با اشاره بر اینکه دشمن بدنبال آن است که نقاط قوت جمهوری را اسلامی را به نقطه ضعف تبدیل کند بیان کرد: به فرموده رهبری هسته‌ای نقطه‌ی قوت جمهوری اسلامی ایران است و امروز به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهضت هسته‌ای و غرور هسته‌ای ما برگردانده شد و زیر ساخت‌ها برای ۱۹۰ هزار سو در حال آماده سازی است.

وی در ادامه تصریح نمود: به فرمان رهبری حصر هسته‌ای شکسته شد.

حجت الاسلام دکتر نصراله پور بیان کرد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای اولین بار فرمودند:"ما به قدرت مطلق اول منطقه تبدیل شده ایم. " و رسما از این موضوع رونمایی کردند و این نشان از قدرت موشکی ایران اسلامی دارد که هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

وی در پایان از دیدگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نقش منطقه‌ای و عدالت خواهی و حمایت از مظلومان را نقطه‌ی قوت ایران خواند و بیان کرد: با تدابیر رهبر انقلاب و مجاهدت‌های دلسوزان انقلاب امنیت امروز حاکم است
ارسال نظرات