فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد:

برگزاری یادواره شهدا باید موجب پیوند نسل گذشته و نسل آینده شود

فرمانده سپاه بیجار در یادواره شهدای منطقه نجف آباد و کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا برقراری ارتباط بین نسل گذشته و نسل آینده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۶۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در این مراسم که شامگاه گذشته با حضور اهالی دهستان نجف آباد در مسجد این روستا برگزار شد ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران با اشاره یه آیه قران در مورد شهدا اظهار داشت: قبل از اینکه من و شما از شهدا تجلیل کنیم خود خداوند متعال از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به برگزاری یادواره شهدا ندارند و نزد خداوند متعال رزق و روزی خود را می‌خورند، افزود: بیش از هر چیزی خود ما هستیم که برای گم نکردن راه به این یادواره‌ها احتیاج داریم.

فرمانده سپاه بیجار هدف از برگزاری یادواره شهدا را برقراری ارتباط بین نسل گذشته و نسل‌های آینده اعلام کرد.

شعبانی با تاکید بر اینکه ایثارگران شهدای زنده دوران دفاع مقدس هستند، گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید توسط این عزیزان به جوانان منتقل شود.

فداکاری شهدا موجب بیمه انقلاب در برابر دشمنان شد

وی با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی برای ایران اسلامی است، بیان داشت: فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده شهدا موجب بیمه شدن انقلاب در برابر دسیسه‌های مختلف دشمنان شده است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه راه تحقق شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است، اظهار داشت: پایبندی با ارزش‌های انقلابی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مطیع ولایت بودن از فاکتور‌های پایداری انقلاب اسلامی در این عصر است.

شعبانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای سست کردن اعتقادات جوانان و گرفتن روحیه خودباوری از آن‌ها، اعلام کرد: یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمنان نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وصایای شهدا تاسی به ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهبری برای جلوگیری از گزند دشمنان است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه هر منطقه در استان کردستان یادمان یک شهید است، گفت: منطقه نجف آباد بیجار با تقدیم ۴۰ شهید وفاداری خود را به ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی ابراز داشته است.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی بین برادران اهل تسنن و تشیع در این منطقه زبانزد عام و خاص است که موجب یاس دشمنان شده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار