خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: غرب به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، لذا دستگاه دیپلماسی کشور نباید به پیشنهادات آنها در خصوص برجام اعتماد کند.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه که پس از راهپیمایی روز "قدس" برگزار شد، به برگزاری محافل دعا و نیایش در شب های قدر ماه رمضان اشاره کرد و گفت:  در فیض، رحمت و عنایات الهی همیشه باز است و دلیل آن نیز همین دعاهای مردم است. 

وی با بیان اینکه انسان باید حیات معقول داشته باشد، افزود: باید زندگی خدایی داشته باشیم، چرا که این زندگی برای ما ماندگار است. 

امام جمعه کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: امام خمینی (ره) یک معصوم نبود، اما در اثر تربیت و تهذیب خود، کار را به جایی رساند که شرق و غرب در مقابل این پیرمرد 90 ساله متحیر شدند، چراکه تربیت او تربیت ائمه و معصومین است. 

وی تاکید کرد: خدا با دعا می خواهد ما را تربیت کند و در این زمینه الگوی ما آل رسول (ص) است، لذا حیات و ممات ما باید سبک اهل بیت و رسول خدا را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام(ره) که در مقابل شرق و غرب ایستاد مظهر تقوا بود، گفت: امام (ره) در مقابل دشمن مقتدرانه عمل کرد و در برابر آنان هرگز منفعل نشد. 

وی افزود: تصمیم های امام راحل شجاعانه، به‌دور از احساسی بودن و همراه با عقلانیت بود. 

آیت الله علما بااشاره به بی اعتمادی امام (ره) به شرق و غرب، عنوان کرد:امام(ره) از همان ابتدا نه به شرق و نه به غرب اعتماد نداشت و این بی اعتمادی را مطرح کرد. 

وی تاکید کرد: امروز دستگاه دیپلماسی ما باید بدانند که غربی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و یک لحظه به پیشنهادهای دشمن اعتماد نکنند. 

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: آمریکایی ها و انگلیسی ها 70 سال است امتحان خود را در مقابل ملت ایران پس داده اند، امروز هم نباید به اینها اعتماد کنیم. 

وی به تاکیدات امام راحل درخصوص لزوم حفظ وحدت، همبستگی و اتحاد بین مردم اشاره کرد و گفت: امام (ره) به شدت به نصرت و وعده الهی متکی بودند. 

آیت الله علما با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)درخصوص لزوم آمادگی برای تولید سوخت هسته ای، افزود: این سخنان یعنی اینکه ما منتظر غربی ها و آمریکایی ها نخواهیم نشست که مدام امروز و فردا می کنند. طبق مقررات پیش می رویم و انرژی هسته ای تولید خواهیم کرد. 

وی به توطئه دشمن برای ورود به مشکلات صنفی اشاره کرد و یادآورشد: دشمن 40 سال است که با تحریم ها و فشار اقتصادی و روانی به مردم سعی می کند به ما ضربه وارد کند که ضروری است اقشار مختلف مردم مواظب این توطئه ها باشند. 
 

 

ارسال نظرات