میراحمدی: امام خمینی (ره) دو کار مهم انجام داد، یکی اینکه رزیم شاهنشاهی را ساقط کرد و کاردوم اینکه حکومت اسلامی را تاسیس کردند، انسان بعضی چیزهارا با مقابله و مقایسه در ک می کند. حسنی مبارک ریشه کن شد اما تفکرش هنوز است و در عراق بعثی ها هنوز هستند اما در ایران طاغوت ریشه کن شد و فقط در تاریخ طاغوت را می توانید بخوانید.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۸۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی و تبلیغات ناحیه گلوگاه،‌ به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) نشست سیاسی با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه با سخنرانی امام جمعه شهرستان گلوگاه برگزار گردید.

امام جمعه گلوگاه حاج آقا میر احمدی ضمن تسلیت سالگرد حضرت امام (ره) بیان داشت: امام خمینی (ره) دو کار مهم را انجام داد، یکی اینکه رزیم شاهنشاهی را ساقط کرد و کاردوم اینکه حکومت اسلامی را تاسیس کردند، انسان بعضی چیزهارا بادمقابله و مقایسه در می کند. حسنین مبارک ریشه کن شد اما تفکرش هنوز است و در عراق بعثی ها هنوز هستند اما در ایران طاغوت ریشه کن شد و فقط در تاریخ طاغوت را یم توانید بخوانید.

حاج آقا میر احمدی افزود: امام حکومت اسلامی را تاسیس کرد اما صد در صد اسلامی نشدیم. دموکراسی در کشور برقرار است و آزادی بیان وجود دارد. امریکایی ها برای نابودی انقلاب کار می کنند، امریکایی ها رهبری انقلاب مصر را بدست جاسوس دادند زیرا مرسی جاسوس رژیم صهیونیستی بود. زمانی می توانیم به مقاصد اصلی برسیم که مثل امام (ره) زندگی کنیم.

وی ادامه داد: ترامپ روی ریل یهودی ها حرکت می کند اگر اینکار را نکند صهیونیستها او را می کشتند، جان کندی رئیس جمهور آمریکا بر علیه یهود و صهیونیست حرف زد که او را موقع سان دیدن در کشورش کشتند، امام خمینی (ره) فرمود: اسرائیل یک غده سرطانی است او را از بین نبریم او ما را بر می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها