خبرهای داغ:
حسینعلی حاجی‌دلیگانی:

مهم‌ترین پیام روز قدس،وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برای نابودی رژیم اشغالگر قدس است

مهم‌ترین پیام روز قدس، با توجه به شکست توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم جهانی در منطقه غرب آسیا، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برای نابودی رژیم اشغالگر قدس است
کد خبر: ۹۰۲۵۱۹۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: مهم‌ترین پیام روز قدس، با توجه به شکست توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم جهانی در منطقه غرب آسیا، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برای نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته ویژگی‌هایی داشت از جمله این‌که مدتی قبل آمریکا با انتقال سفارت خود از تل‌آویو به قدس شریف به جهان اسلام توهین کرد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی پیش پای دختر و داماد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال این سفارت‌خانه، بیش از ۶۰ مبارز فلسطینی را در این روز به شهادت رساند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر روز قدس امسال، سالگرد رسمی شکست گروهک تروریستی وهابی داعش است که آمریکا، رژیم آل سعود و رژیم اشغالگر قدس از حامیان اصلی و تشکیل‌دهندگان این جنایتکاران بوده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌چنین با توجه به بدعهدی‌های آمریکا و خروج غیرقانونی این کشور از معاهده بین‌المللی برجام، این مسأله اهمیت پیدا می‌کرد که راهپیمایی قدس امسال پرشور، گسترده و فعال با حضور امت شهیدپرور ایران برگزار شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و با سردادن شعار‌هایی در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی، حماسه دیگری را در سراسر شهر‌های کشور رقم زدند.

وی به وحشت رژیم صهیونیستی از شکل‌گیری جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین در کشور‌های منطقه غرب آسیا اشاره کرد و ابراز داشت: نظام سلطه در حال دست و پا زدن است تا با ایجاد ناامنی در کشور‌های سوریه، عراق، یمن، نیجریه، لبنان و لیبی تحقق وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» به عقب بیندازد.

ارسال نظرات