فرمانده تیپ پیاده سپاه بوشهر:

ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی (ره) را با تمام قدرت ادامه دهیم

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:در این برهه حساس از نظام ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی (ره) تا نابودی استکبار جهانی را با تمام قدرت ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۰۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی سیاسی در بوشهر اظهار داشت: دشمن تحت هر شرایطی و با تمام قدرت با انقلاب ما و راهی که امام (ره) برای ما ترسیم کرده است در ستیز بوده و دست از این ستیز برنخواهد داشت تا زمانی که این راه را دو دستی تقدیم آن‌ها کرده و کنار بگذاریم.

صفری با اشاره به اینکه تا انقلاب اسلامی و راه معمار کبیر انقلاب در این کشور ساری و جاری باشد دشمنی آمریکا نیز با نظام ما ادامه خواهد داشت، گفت: در این برهه حساس از نظام ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی (ره) تا نابودی استکبار جهانی با تمام قدرت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نهضت حضرت امام همان نهضت امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) است که با خون دل‌ها به دست آماده، افزود: حضرت امام انقلاب را ایجاد کرد تا اهداف قرآن، اسلام و راه ائمه اطهار را نه تنها برای ایران بلکه جهانیان ساری و جاری کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اولین اصلی که حضرت امام برای خود و برای سربازان خود ترسیم کرد راه خدا در همه کار‌ها و عرصه‌های مختلف بود، ادامه داد: حضرت امام خالصانه‌ترین مسیر را که راه شهادت بود برای جوانان ترسیم کرده و نشان داد که مرگ در راه خدا حیات جاودانه است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن تمام قد در مقابل انقلاب و راه امام ایستاده، خاطرنشان کرد: امروز اگر انقلاب و راه امام در جهان به خوبی می‌درخشد بخاطر اخلاص امام و سربازان ایشان و قرآنی بودن این راه است.

صفری با بیان اینکه رفتار دشمن نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و فقط نابودی نظام ما را می‌خواهد، تاکید کرد: اگر دشمن دیروز از هواپیمای مسافربری ما نمی‌گذرد امروز نیز مجالس عروسی و عزای مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال اجرای توطئه جدید علیه انقلاب، نظام و کشور ماست، تصریح کرد: استکبار در حال مهره‌چینی نیرو‌های بی‌بصیرت داخلی است تا اینکه به انقلاب و اهداف نظام ما ضربه اساسی وارد کند.

صفری در پایان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری سرباز با بصیرت و قوی ایمان می‌خواهد، گفت: ما نباید به هیاهو‌های دشمن بلرزیم و به لبخند‌های آن‌ها شا باشیم.

ارسال نظرات