امام جمعه قروه گفت: دشمن در تلاش است تا نور الهی را خاموش کند، اما این چراغ هیچوقت خاموش نخواهد شد و اراده خداوند بر تام و تمام بودن این نور است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۲۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه اظهار داشت: امروز مهمترین فعالیت دشمنان در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی است و در این جهت بیشترین توجه دشمن به مهدی (عج) ستیزی است.

وی با بیان اینکه اراده خداوند بر جهانی بودن اسلام ناب محمدی (ص) است افزود: دشمن در تلاش است تا نور الهی را خاموش کند، اما این چراغ هیچوقت خاموش نخواهد شد و اراده خداوند بر تام و تمام بودن این نور است.

امام جمعه قروه با بیان اینکه دشمن از این اسلام با این رهبری هراس دارد خاطر نشان کرد: امروز می‌بینیم که دشمنان اسلام و در راس آنان آمریکای جنایتکار مشکلی با اسلام آل سعود ندارند و با حکام و شاهزادگان رژیم آل سعود رقص شمشیر دارند، اما از اسلام ناب محمدی (ص) در وحشت هستند.

باباییان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی جوانان ایرانی است افزود: امروز بهاییت فرقه‌ای است که راه خود را از شیعه ۱۲ امامی جدا کرده و با انکار مهدی موعود (عج) با اسلام ناب محمدی (ص) به مخالفت برخواسته است.

به گفته باباییان بهاییت سم مهلکی برای دین اسلام است و به لحاظ انکار پیامبر اعظم (ص) و قرآن و مهدی فاطمه (عج) بهاییت نجس است و سخت با اسلام و نظام روحانیت مبارزه می‌کنند و به عنوان فرقه‌ای خارج از اسلام هستند که در پی خدمت به دشمنان اسلام می‌باشند

وی ادامه داد: بهاییون درخدمت اسراییل هستند و به عنوان جاسوس رژیم کودک کش صهیونیستی خدمت می‌کنند

خطیب نماز جمعه قروه با اشاره به اهداف دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: امروز دشمن در پی ناامنی در کشور است و دیدیم که در ماه رمضان و به ویژه در شب‌های قدر گروه‌های متفاوتی در شرق و غرب به دنبال خرابکاری و انفجار در کشور بودند که به لطف الهی و به بیداری نیرو‌های نظامی و انتظامی دشمن ناکام شد.

وی بیان داشت: در این روز‌ها دیدیم که دو تن از مرزبانان عزیز این کشور در سردشت به خاطر دفاع از نظام و اسلام جان خود را فدا کردند، اما اجازه ندادند گروهی ۲۰ نفره وارد کشور شوند که ما همیشه از نیرو‌های نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان کشور قدردانی می‌کنیم که جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش ما به خطر می‌اندازند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز عزت و شرافت و روز حیات اسلام و مسلمانان است

باباییان گفت: ما امروز حیاتی و زندگی‌ای داریم که سربلندی و سرافرازی غیرتمندانه را برای ما به همراه داشته است

وی با تاکید بر اینکه، ملت ما عمل صالح دارند و حیاتی پاکیزه و جاودان نیز خداوند بر ما داده است، ادامه داد: هرکسی جرات این را ندارد که با آمریکا گلاویز شود و با صدای بلند بگوید ترامپ و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه قروه اظهار داشت: آمریکا در گل گیر کرده است، سازمان ملل تحت نفوذ آمریکا می‌باشد و تحت نفوذ آمریکا اقدام می‌کند.

وی گفت: سازمان ملل متاسفانه تحت تاثیر آمریکا قرار دارد و نسبت به جمهوری اسلامی هم کوتاهی داشته است.

باباییان به نقض حقوق بشر در آمریکا اشاره نمود و گفت: سازمان ملل هیچ اقدامی در مقابله با نقض حقوق بشر در آمریکا ندارد

وی در پایان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره نمود و بیان داشت: امروز مردم ایران اسلامی با زبان روزه در آفتاب داغ فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را خواستار شدند و ما نیز هم اکنون با زبان روزه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دهیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات