خبرهای داغ:

برهم زدن برجام نشان از استکبار بودن آمریکاست

کارشناس مسائل سیاسی در روز راهپمایی روز قدس عنوان کرد: در برجام تعهدات ایران بسیار سنگین تر از طرف مقابل بود و انجام هم داد ولی هنگامی که نوبت اقدام انها شد پا پس کشیدن که این عمل آنها به دلیل استکبار بودنشان است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۳۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از صحنه، سید امین موسوی در مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان صحنه عنوان کرد : در برجام تعهدات ایران بسیار سنگین تر از طرف مقابل بود و انجام هم داد ولی هنگامی که نوبت اقدام انها صد پا پس کشیدن که این عمل آنها به دلیل استکبار بودنشان است.

 

وی گفت : اهمیت روز قدس به جهت تائید بیداری اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست و این کاری است در جهت حمایت از حرکت جمعی مردم در روز قدس ، که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده است.

 

وی خاطر نشان کرد: قریب به ۷۰ سال است که از اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می‌گذرد. در طول این مدت، صهیونیست‌ها برای تضمین بقای خود در سرزمینی که هیچگاه متعلق به آنها نبوده است، جنایت‌های فراوانی را علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب شده‌اند؛ جنایت‌هایی که به دلیل حجم گسترده آنها در طول سال‌های متمادی، به امری عادی و روزمره برای افکار عمومی تبدیل شده است.

 

وی در پایان گفت: درحال حاضر میلیون‌ها شهروند فلسطینی توسط صهیونیستها از خانه و کاشانه خود آواره شده و هزاران تَن دیگر نیز به دلیل ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و رفتارهای قلدرمآبانه صهیونیست‌ها در بند این رژیم گرفتار شده‌اند. علاوه براین، تعداد بی‌شماری از فلسطینیان نیز از زمان اشغال سرزمین‌مادری‌شان تاکنون به شهادت رسیده و یا در جریان درگیری با نظامیان تا دندان‌مسلح صهیونیست، زخمی و یا حتی معلول شده‌اند.

ارسال نظرات