مسئول سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اهدای 70جهیزیه به نوعروسان استان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت:70 سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلو چستان به نو عروسان اهداء شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۳۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

سرهنگ پاسدارعلی اکبر جعفری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که افزون بر 1000هزار سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری تعداد 70 سری جهیزیه با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان تهیه شده است گفت: جهیزیه های اهدایی از سوی مقام معظم رهبری به نوعروسان استان تحت پوشش بسیج سازندگی  تحویل داده شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از کالای ایرانی فتوای رهبر معظم انقلاب در سال جاری است و سپاه در راستای تحقق این شعار گام بر می دارد و الویت های کاری  خود را عملیاتی نمودن این امر مهم کرده و اجناس لازمه را از کالاهای ایرانی خریداری می کند، ادامه داد: جهیزیه های تهیه شده شامل 10 قلم کالای ایرانی و  ارزش ریالی هرکدام از این جهیزیه ها، ۸۰ میلیون ریال بوده است.

جعفری بیان کرد: مردم باید در راستای حمایت از اشتغال جوانان، تولیدات داخل و تحقق نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، کالا و محصول تولیدی داخل کشور را خریداری کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان در ادامه با اشاره به وجود مشکلات مختلف در استان و خصوصا بیکاری جوانان نیز خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان در عین جوان بودن، محرومترین نقطه کشور هم می‌باشد که این دو با هم همخوانی ندارد.

این مسئول اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با تمام ظرفیت‌هایی که دارد، استان محرومی است، در حال حاضر در حوزه سیستان شاهد مهاجرت مردم از روستا‌ها و تخلیه آن‌ها هستیم، مردم استان در حال حاضر سبد زندگی، رزق و خدمت رسانیشان خالی و تهی است، ما اعتقاد داریم اول باید این روند زندگی را نگه داشت، وضع موجود را حفظ و شکم مردم را سیر کرد و بعد از آن پروژه‌ها و طرح‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.

وی با تاکید به نیاز حضور خیرین در راستای رفع مشکلات و معضلات استان، تاکید کرد: خشکسالی‌ها و بسته بودن مرز و عدم بهره گیری از ظرفیت‌های موجود استان عاملی شده تا این مشکلات روز به روز افزایش پیدا کنند.

جعفری در پایان گفت: چند موسسه خیریه در استان به بسیج سازندگی وابسته هستند و در سال‌های اخیر نیز در کنار سایر خیریه ها، سعی کرده اند تا در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان از هیچ تلاشی دریغ نکنند و در این زمینه برای بهتر کردن اقدامات نیازمند حضور خیرین می‌باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار