امام جمعه درگز گفت: امروز نظام اسلامی و جبهه مقاومت آنقدر قدرتمند شده که تا سقوط و اضمحلال رژیم صهیونیستی و آل سعود چند قدمی بیش نمانده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۴۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلا الغدیر برگزار شد ضمن تشکر از حضور گسترده مردم درگز در راهپیمایی روز جهانی قدس تبیین کرد: روز قدس به عنوان روز مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم است؛ روزی است که مستکبرین عالم ناامید شده و مستضعفین امیدوار می‌شوند.

وی عنوان کرد: تداوم ایستادگی نیرو‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و شلیک بیش از ۱۵۰ موشک به شهرک‌های اشغالی نشان دهنده صلابت و عدم ترس مقاومت غزه از مقابله با این رژیم است.

وی افزود: امروز نظام اسلامی و جبهه مقاومت آنقدر قدرتمند شده که تا سقوط و اضمحلال رژیم صهیونیستی و آل سعود چند قدمی بیش نمانده است.

امام جمعه درگز گفت: در مقطع فعلی، نقشه دشمن ایجاد فشار‌های روانی، اقتصادی و عملی است؛ آن‌ها بر خلاف تبلیغات دروغین خود که هدف از تحریم‌ها را حکومت ایران می‌دانند، در واقع ملت را هدف قرار داده و در صدد آن هستند که با ایجاد فشار بر مردم، نظام اسلامی را به تسلیم در برابر زورگویی‌های خودشان وادار کنند.

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: مسئولین اجرایی نظام باید تمام توان خود را برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم به کار گرفته و با برنامه ریزی و اجرای اقتصاد مقاومتی، طراحی دشمن را خنثی کنند؛ مسئولین باید در تحمل فشار‌های اقتصادی با مردم همراه و هماهنگ باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما باید با هوشیاری، در برابر جنگ روانی دشمن ایستادگی کرده و دست حمایت خود را از سر مستضعفین بر نداریم چرا که مشکل آمریکا جبهه مقاومت و حمایت از مظلومان نیست، آن‌ها با اصل نظام ما مشکل داشته و به دنبال این هستند که با تضعیف نظام، ما را تسلیم خواسته‌های خود کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها