فرمانده سپاه ناحیه سلمان سنگر

سنگر نشان داد در دفاع از مظلوم و آموزه‌های دینی هیچ‌وقت صرف‌نظر نمی‌کند

فرمانده سپاه ناحیه سلمان سنگر گفت: سنگر نشان داد در دفاع از مظلوم و آموزه‌های دینی هیچ‌وقت صرف‌نظر نمی‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۵۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر، امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد۱۳۵۸ بعد از بمباران جنوب لبنان توسط اسرائیل، طی پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان از آن‌ها خواستند تا آخرین جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس انتخاب کنند و در این روز هم‌بستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند.

همه‌ساله ما در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد راهپیمایی گسترده مردم هستیم که با شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار رهایی بیت‌المقدس از چنگال نظام صهیونیست می‌شوند .

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سنگر هم‌زمان با سراسر کشور در این راهپیمایی شرکت و پیام کوبنده خود را مبنی بر نابودی هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی به جهان مخابره کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان سنگر با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌خواهند در فضای مجازی به آرمان‌های انقلاب خدشه وارد کنند اظهار کرد: شما با حضور پرشور خود نشان دادید که در بحث دفاع از مظلوم و آموزه‌های دینی هیچ‌وقت صرف‌نظر نخواهید کرد.

سرهنگ احمد نقد پور با اشاره به اهمیت خاورمیانه افزود: خاورمیانه مهم‌ترین آبراه جهان و شاهراه اقتصادی محسوب می‌شود و قطب اقتصادی جهان در این منطقه واقع‌شده و بسیاری از مراکز دینی هم در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام (ره) گفت: در بحث هسته‌ای و برجام جا دارد مسئولان نظام با تبعیت از دستورات رهبری از سیاست منفعلانه‌ای که آمریکا و غرب پیش گرفتند عقب‌نشینی نکنند چون هر جا که دستورات رهبری عملی شد رشد و موفقیت شامل حال ما شد و هرکجا که کوتاهی کردیم خسران و زیان دیدیم.

گفتنی است در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم شریف سنگر در نماز عبادی ، سیاسی جمعه شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات