حجه الاسلام غلامی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه مقاومت پایدار شدخاطر نشان کرد: در جنگ های 33روزه و22روزه اسرائیل به استیصال افتاد وماهیت اصلی وپوچ بودنش هویدا شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۵۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل ، حجت الاسلام غلامی ، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در سخنرانی پیش از نماز جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه اسراییل به دنبال عملی سازی شعار از نیل تا فرات بود گفت : با ظهور جمهوری اسلامی امروز کار به جایی رسیده است که اسرائیل دور تا دور خود را با دیوار بتنی محفوظ میکند تا از حزب الله در امان باشد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  جبهه مقاومت پایدار شدخاطر نشان کرد: در جنگ های 33روزه و22روزه اسرائیل به استیصال افتاد وماهیت اصلی وپوچ بودنش هویدا شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه امروزه در بیشتر شهرهای جهان روز جهانی قدس برگزار میشود ادامه داد: در ابتدا وقتی بنیانگذار کبیر انقلاب جمعه آخر ماه رمضان را بعنوان روز قدس اعلام کرد تنها در چند شهر روز قدس برگزار میشد اما امروز در تمام دنیا این راهپیمایی علیه ظلم اسرائیل بر مردم مظلوم فلسطین برگزار میشود.

حجت الاسلام غلامی استقامت وایستادگی در مقابل هجمه هایی که به کشور وارد شده را امری مهم دانست وتصریح کرد: صهیونیست ها نقش مهمی در هجمه هایی که اخیرا به کشور وارد شده دارند که با یکدلی دولتمردان ومردم میتوان این هجمه ها را پشت سر گذاشت.

 وی در ادامه تاکید کرد: استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای لازمه پیشرفت کشور در حوزه های مختلف است که آمریکا واسرائیل قصد دارند تا جمهوری اسلامی را از این حق خود دور کنند اما با درایت ونگاه بلند مقام معظم رهبری این امر تحقق نخواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها