سرمایه‌گذار پتروشیمی بین‌المللی دنا بویراحمد از نقدهای منصفانه بسیج دانشجویی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۷۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
لهراسب باقری در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم خود برای ساخت پتروشیمی دنا بویراحمد اظهار کرد: در راه ساخت این مجتمع با نقد‌ها و انتقاداتی روبرو شدیم که چنین انتقاداتی در سطح استان بی‌سابقه بوده است.

سرمایه‌گذار مجتمع پتروشیمی دنا بویراحمد بیان کرد: برای مثال چند مجتمع پتروشیمی دیگر در استان در حال ساخت است که هیچ خبرنگاری به سراغ آن‌ها نرفته است.

باقری افزود: چرا خبرنگاران در خصوص مجوز‌های زیست محیطی پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت پیگیر نبودند، زیرا هیچ کدام از آن‌ها مجوز زیست محیطی ندارند.

این سرمایه‌گذار بومی استان به جلسات و نشست‌ها و محافلی که در خصوص این طرح برگزار می‌شد اشاره کرد و گفت: در همه این نشست‌ها انتقاداتی وجود داشت که بسیاری از آن‌ها منصفانه نبود.

وی به نشستی که با هماهنگی بسیج دانشجویی استان و مجموعه سرمایه گذار پتروشیمی دما بویراحمد برگزار شد اشاره کرد و گفت: تنها در آن جلسه به صورت علمی و منطقی و رودرو انتقاداتی مطرح شد که جلسه‌ای کاملا علمی و منصفانه بود.

وی با قدردانی از مجموعه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نقد‌های منصفانه تصریح کرد: اولین باری بود که در استان مجموعه دانشجویی با سرمایه‌گذار نشست رو در رو داشتند و این گونه جلساتی به توسعه استان کمک می‌کند.

باقری با بیان این که آدم سیاسی نیستم خاطرنشان کرد:، اما برخی غیر منصفانه به دنبال سیاسی کردن سرمایه‌گذاری در استان هستند، اما ما به هیچ وجه وارد چنین فضایی نمی‌شویم.
ارسال نظرات