فرمانده سپاه امام رضا(ع):

اسرائیل در گروگان جهان اسلام است/ دشمنان ما رابطه معیشت را با موشک و تحریم مورد تحلیل قرار داده‌اند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: اسرائیل تحت سیطره و تهدید نیرو‌های انقلاب و در گروگان جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در ضیافت اندیشه ویژه اصحاب رسانه در مشهد با بیان اینکه حماس، مقاومت و حزب الله خروجی انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت:  با پیروزی انقلاب اسلامی امید در دل‌ها زنده شد و در حقیقت انقلاب  اسلامی ایران موضوع فلسطین را به اسلامیت ارتقا داد , نخستین کاری که انقلاب اسلامی در ارتباط با قدس و ملت فلسطین کرد، امیدبخشی بود.

وی تاکید کرد: به گفته امام راحل  قدس به هیچ وجه از انقلاب جدایی‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: اسرائیل تحت سیطره و تهدید نیرو‌های انقلاب است. اسرائیل در گروگان جهان اسلام و خط مقدم انقلاب اسلامی در مرز آن‌هاست و جرأت اقدام علیه انقلاب اسلامی را ندارد.

وی ضمن تاکید بر معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما رابطه معیشت را با موشک و تحریم، مقاومت و فلسطین و یمن مورد تحلیل قرار داده‌اند اما جوان امروز ما  اگر  واقعیت 40 ساله انقلاب را درک کند معیشت را در رابطه با استقلال می‌داند. اما اگر جوان ما به این درک نرسد از روی ناآگاهی در مسیر اهداف امریکا قرار می‌گیرد.

سردار نظری در ادامه به شبهاتی که توسط دشمنان به جوانان القا می‌کنند اشاره کرد و ابراز داشت: می‌گویند که اگر می‌خواهید به فلان کشور اسلامی کمک کنید چرا به گشنگان کشور خودمان کمک نمی‌کنید، اینجا بحث حیات کاملا نادیده گرفته می‌شود، وقتی دارای سرمایه‌های بزرگ مادی هستید، قطعا دشمن زیاد دارید و اگر بخواهید از کشورتان حفاظت کنید باید برای خود توانایی ایجاد کنید تا جلوی دشمن سودجو و مستکبر بایستید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها