سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری چهارمین جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۸۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره ی رسانه ای ابوذر در استان اردبیل خبر داد.

وی افزود: در این جشنواره ادارات و نهادهای مختلفی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، حوزه ی هنری اردبیل و اداره کل صداوسیمای استان اردبیل ودانشگاه آزاد اسلامی استان مشارکت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با توجه به اینکه در دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان بسیج رسانه کشور در بخش های عکس، موشن گرافی، خبر، گزارش و کاریکاتور آمده، با دو جلسه تصمیم گیری برای جشنواره که توسط شورای اندیشه ورزی وستاد اجرائی جشنواره صورت گرفته برای استان بخش های مختلف دیگری هم مورد توجه قرار گرفت که از جمله آن ها گزارش در دو بخش تلویزیونی و مطبوعاتی و خبری در نظر گرفته شد.

لطفی تصریح کرد: بخش های کانال های پیام رسان های داخلی و بهترین تیتر و فعال ترین رسانه در جشنواره و بهترین یادداشت در موضوعات مقاومت و دفاع مقدس، خبرنگاری، رسالت اجتماعی و دغدغه های صنفی، آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی و شهر سالم، شهروند سالم برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار تا آخر آبان ماه سال 1397 خواهد بود.

ارسال نظرات