خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: اگر امروز دشمن این جسارت را به خود می دهد که عرض اندام کند به دلیل سستی ما به فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۸۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدمجتبی علوی مقدم ظهر امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی موضوعات فنی و اجرایی زائرسرای بنیاد زائر در مشهد مقدس اظهار داشت: خراسان جنوبی در بحث بنیاد زائر یکی از استان های پیشرو بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: درخصوص ساخت زائرسرا اعتبارات دولتی محدود است و اگر هم اعتباری باشد امکان تخصیص اعتبارات دولتی در این موارد وجود ندارد .

وی افزود: در این راستا اگر برای ساخت زائرسرا در مشهد مقدس اقدام نشود زمین توسط بنیاد زائر خراسان رضوی پس گرفته می شود.

علوی مقدم با اشاره به اینکه در مرحله نخست جلسه بنیاد زائر طرح خشت های معنوی پیشنهاد شده است خاطرنشان کرد: در این راستا در نخستین جلسه شورای اداری از این طرح بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: از ظرفیت کارکنان و مدیران استان استفاده خواهد شد و به هر میزانی که علاقه مند هستند و تمایل دارند می توانند از حقوقشان برای ساخت زائر سرا کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال این است که علی رغم اقدامات بسیاری که در طول انقلاب انجام شده نشان دهد نظام و حاکمیت هیچ کاری انجام نمی دهد یادآور شد: این بی انصافی است که بگوییم تاکنون هیچ کاری انجام نشده است.

علوی مقدم با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام با تبلیغات منفی است اظهار داشت: امروز رشد خوبی را در استان داشته ایم و این امر باید توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود چرا که رعایت و تقوای رسانه‌ای این را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه برجسته‌کردن و آب آسیاب دشمن ریختن شاهکار نیست بلکه باید به صورت جهادی این اقدامات را انجام دهیم افزود: امروز اگر کسی در جهت ناامیدکردن مردم و کم کار بودن نظام گام بردارد جزو دشمنان نخست نظام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولان باید جهادی پای کار بیایند گفت: شایسته نیست در این استان مشکلاتی وجود داشته باشد و مسئولان پای کار نیایند.

 علوی مقدم با اشاره به برگزاری کنگره۲ هزار شهید استان بیان کرد: امروز اگر امنیت و آرامشی در کشور وجود دارد به دلیل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است.

وی با بیان اینکه اگر امروز دشمن این جسارت را به خود می دهد که عرض اندام کند به دلیل سستی ما به فرهنگ ایثار و شهادت است تصریح کرد: در این راستا باید بتوانیم فضاهایی را معرفی کنیم تا فرزندان ما با شهدا آشنا شوند و به عمق ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان پی ببرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر به کنگره شهدا توجه نکنیم قطعاً آسیب بیشتری خواهیم دید اظهار داشت: هر چقدر در موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم نظام را در مقابل ترفندهای دشمنان بیمه کردیم.

علوی مقدم با اشاره به اینکه باید تمام تلاشمان را برای زنده نگه داشتن فرهنگ و ایثار شهادت به کار بگیریم افزود: امید است تمام تلاش و جدیت مدیران و مسئولان ما برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره شهدا صورت گیرد تا مدیون خون شهدا نباشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها