مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر:

فعال سازی منافقین به دست آمریکایی‌ها وعربستان در داخل کشور/ادعای کمک مالی آمریکایی‌ها به ایران درپسابرجام دروغ محض است

گردهمایی سیاسی ناحیه مرکزی یزد به منظور تقویت بینش وبصیرت سیاسی کارکنان وآشنایی آن‌ها با مسائل روز داخلی وبین المللی، با حضور پایوران وسربازان در نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۹۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ جناب سرهنگ دوم پاسدار حرزاده در جمع پایوران وسربازانناحیه مرکزی یزد با بیان حساسیت اوضاع کشور در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت:دست‌هایی در کار است تا ایران اسلامی از منطقه عقب نشینی نماید ودر مرز‌های خود به مبارزه ادامه دهد ولازمه این اقدام، اقناع سازی مردم جهت امتیازدهی وتصویب برجام منطقه‌ای است.
وی با بیان این مطلب که ما در پی رسوایی آمریکایی‌ها در برجام نبودیم ونیستیم افزود:هدف اصلی برداشتن تحریم‌ها بلافاصله پس از برجام بود که در هیچ زمینه‌ای حتی در کشتیرانی محقق نشد چرا که کشتی سانچی با نام دیگر وبا پرچم پاناما به قعر آب‌ها فرورفت.
حرزاده در ادامه با اشاره به اینکه هیچ کمک مالی وهیچ جابجایی دلاری از طرف آمریکایی‌ها انجام نشد تصریح نمود:کشور ما هنوز هم حقوق کارکنان خارج از کشور خود را از طریق سیستم بانکی نمی‌تواند پرداخت نماید واین نشانه بدعهدی وبی وفایی آمریکایی هادر برجام است.
مسئول سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیردر ادامه با توجه به غفلت مسئولین از بحث اقتصاد مقاومتی وتوانمندی‌های داخلی اظهار داشت:در داخل کشور استعداد‌های فراوانی در همه زمینه‌ها داریم که نیاز به ساماندهی، مدیریت وفعال سازی مناسب دارند ولازمه این مهم، برنامه‌های جهادی است؛ این مطلب که آمریکایی‌ها به ایران میلیارد‌ها دلار کمک مالی داده اند کذب محض است بلکه آن‌ها با تشکیل اتاق‌های شوم فکر در خارج به دنبال دسیسه، فعال سازی منافقین وهدایت ان‌ها در آشوب‌ها واعتصابات خیابانی هستند.
وی بیان داشت:منافقین سعی دارند مشکلات اصناف مختلف در سراسر کشور را رصد وبا متصل سازی آنها، جوکشور را به نفع خود، متشنج نمایند تا کشور را مجبور به امتیازدهی در بحث‌های موشکی و... نمایند و به این واسطه امنیت اسراییلی‌های ملعون تامین گردد. جناب سرهنگ حرزاده در ادامه با بیان اسراییلی‌ها تا سه چهار سال آینده محو می‌شوند گفت:استراتژیست‌ها واتاق‌های فکر به محوشدن اسراییل تا این تاریخ اذعان دارند؛ آمریکایی‌ها نیزمی گویند اگر نتوانند تا سال ۲۰۲۵ ایران را پس بزنند کارشان تمام است واین بشارت را در کلام حضرت آقا (مد ظله العالی) ملاحظه نمودیم.
وی با بیان اینکه الان آمرکا در آستانه برشکستگی می‌باشد تصریح نمود:اگر دلار مبنای معاملات کشور‌ها نبود برشکستکی آمریکا قطعی بود ریرا که آن‌ها از جیب ملت‌ها دزدی می‌کنند وگرنه چندین برابر شوروی سابق ضعف دارند وفروپاشی شان حتمی بود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار