خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور:

حرف اول و آخر مردم ایران مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور گفت: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که حرف اول و آخرشان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۱۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان سمنان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس سمنان گفت: بیش از ۷۰ سال است که یک غده سرطانی در بین کشورها و ملت های اسلامی به وجود آمده است و باید این غده سرطانی را خارج و از بین برد.و به امید خدا ببینیم روزی را که این رژیم سرطانی و کودک کش نابود شود.
وی افزود: خدا در قرآن خطاب به مسلمانان میفرمایند: دشمنان و ظالمین درصدد اند و دوست دارند که شما قافل شوید و از استعداد ها و توانایی های خود قافل شوید تا به شما ضربه بزند .و آن موقع زمانی است که ملت ضعیفی می شوید که چشمتان به دست نظام ستمگر خواهد بود.ولی آنها تا شما را از صفحه روزگار محو نکنند دست بردار نیستند و میخواهند که۱۰۰٪ به آنها وابسته شوید.و در ادامه خدا می فرماید که شما از چی میترسید؟ شما خدا را دارید و همچنین هوشیار باش می دهد که اگر با دارایی های خود به ستمگران چشم داشتید، در اینصورت من شما را تنها میگذارم تا ببینید که آیا از یهودی ها چیزی نسیب شما خواهد شد یا خیر.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده ادامه داد:امام خامنه ای در سخنرانی روز ارتحال امام(ره) نقشه بسیار خوب و مهمی را در جلوی پای ما گذاشتند و به صراحت اعلام کردند که دشمن کور خوانده است اگر بخواهد ملت و دولت و نظام ایران اسلامی را به دو دسته تقسیم کند.
وی ادامه داد: ترامپ جدیداً گفته است که تحریم هایی نسبت به ایران اعمال میکند که نسبت به هیچ کشوری انجام نداده ایم و کسی هم سراغ ندارد.باید به او بگوییم که مگر تا به حال خدمتی به ایران کرده اند که الان ما را از تحریم می ترساند و مگر بحث تحریم ها چیز جدیدی است؟انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شد، شما اوایل انقلاب نتوانستید به کشور ما آسیب برسانید حالا در ۴۰ سالگی انقلاب میتوانید به این ملت عظیم آسیب برسانید ؟؟!
علیزاده در ادامه گفت: امروز مردم ایران اسلامی در روز قدس نشان دادند که در ایران اسلامی چه خبر است و آن فریاد محکم و یک صدای مردم و مسئولان است که می گویند مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور افزود:نیتانیاهو چند روز گذشته گفته ایران هر چه زودتر تسلیم شود وگرنه ائتلاف نظامی علیه ایران تشکیل می دهیم .ما پاسخ می دهیم مگر بار اول است که این اتفاق را رقم می زنید؟مگر در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران تمام دنیا پشت صدام و رژیم بعث نبودید؟مگر الان شما و امریکا و هم پیمانان تان پشت داعش نبودید؟اما کی پیروز شدید؟امروز ایران در منطقه و جهان در اوج قدرت و عزت است و اسرائیل جرأت نمی کند که مستقیماً به مقابله با ایران اسلامی بپردازد .
علیزاده در پایان گفت: امروز ایران اسلامی در سراسر کشور جواب دشمنان را دادند.تا زمانی که ملت ما با بصیرت دشمنان و جبهه استکبار را رصد کند و بصیر باشد به فضل خدا پیروز خواهیم بود.و باید بترسیم از زمانی که حق امام و شهدا و حق ولایت و رهبری را خوب ادا نکنیم.و بترسیم از زمانی که از وعده حق الهی روی گردان شویم و دو دستگی در کشورمان حاکم شود.و باید هوشیار باشیم و همبستگی داشته باشیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار