جلوگیری از نفوذ دشمن یکی از وظایف بزرگ بسیجیان است، که مانند سد محکمی از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند و تشکیل بسیج رسیدن به اهداف انقلاب را سرعت مضاعف بخشیده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۱۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ دوم پاسدار محمودیان در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد ضمن تقدیر وتشکر از معاونت‌های مختلف در اجرای کیفی فعالیت‌ها وبرنامه‌های بسیج ناحیهتصریح کرد: بصیرت، آگاهی و به روز بودن، وابسته نبودن به دنیا، ولایت پذیری، اخلاص در عمل، نهراسیدن از دشمن، زیر بار ذلت نرفتن تنها مواردی از خصوصیت‌های بسیج است
جانشین ناحیه مرکزی یزد با بیان اهمیت حضور دایمی ومستمر بسیجیان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامیگفت: هم اکنون بیشترین چیزی که جامعه ما به آن نیاز دارد ترویج روحیه بسیجی در بین تمامی دستگاه ها، نهاد‌ها، دانش آموزان، دانشگاه ها، حوزه ها، مراکز علمی، اقتصاد و فرهنگ و صنعت و مردم است.
وی ادامه داد: امروز روحیه بسیجی چه در سطح مردم و حتی در سطح منطقه، رواج یافته و ما می‌توانیم نمونه بارز آن را در کشور‌های لبنان، سوریه، عراق و بحرین به وضوح مشاهده کنیم که مردم این مناطق دیگر به آسانی زیر بار زور استکبار نخواهند رفت.
سرهنگ محمودیان عنوان کرد: اگر تروریست‌ها به غرب حمله می‌کند شروع جنگ را اعلام می‌کنند، ولی اگر این حملات در کشور‌های دیگر اتفاق می‌افتد و جاده صاف کننده‌های این حملات را انجام می‌دهندهیچ تحرکی ندارند؛ داعش که دست پرورده غرب است هم اکنون بر علیه آن‌ها فعالیت می‌کند.
وی در بخش دیگری بر لزوم وحدت مسلمین تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه استکبار ستیزی نیاز جهان اسلام است و در این خصوص همه باید با آینده نگری این روحیه را تقویت کنیم.
جانشین ناحیه مرکزی، ارتقای سطح کار فرهنگی را در جامعه مهم خواند و اظهارکرد: انجام امور فرهنگی باید همراه با بصیرت باشد و برنامه ریزی و تلاش بیشتر می‌طلبد.
وی در ادامه افزود: راهپیمایی قدس همانطور که حضرت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر برگزار گردید ومردم ایران اسلامی بار دیگر در هوای گرم با دهان روزه به ندای، ولی فقیه شان لبیک گفتند.
ارسال نظرات