خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: مدیریت در فضای مجازی یک اقدام کاملا عقلانی است و باید سعی کنیم با توانمندسازی رسانه‌های داخلی به سمت و سوی مدنظر پیش رویم.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا محمدی صبح امروز در دیدار با اصحاب‌رسانه و خبرنگاران طبس اظهار داشت: عصر حاضر عصر انفجار اطلاعات بوده و خبرها در کمتر از ساعت در سطح جهانی منعکس می‌شود و در انتشار خبر باید اصحاب‌ رسانه امانت را رعایت و از خبرسازی خودداری نمایند.


‎وی تصریح کرد: در جامعه ما برخی خبرسازی‌ها وجود دارد که ممکن است این خبرها منشأ تصمیم‌گیری مسؤولان شود و اگر خبر نادرست منشأ تصمیم‌گیری شود و تصمیمی اشتباه از سمت مسئولي رقم بخورد نسبت به جامعه، مردم و در پیشگاه خداوند مسؤول خواهیم بود.


‎امام جمعه طبس عنوان داشت: در فضای مجازی علی‌رغم خوبی‌هایی که وجود دارد صدمات زیادی نیز دیده می‌شود و اگر فضای مجازی مدیریت نشود سلطه‌ای بزرگ در زمینه‌های فرهنگی بر کشور ما حاکم خواهد شد.


‎محمدی ادامه داد: مدیریت در فضای مجازی یک اقدام کاملا عقلانی است و باید سعی کنیم با توانمندسازی رسانه‌های داخلی به سمت و سوی مدنظر پیش رویم.


‎وی با اشاره به اینکه اخبار و گزارشات فضای مجازی را در حد معمول رصد می‌کنم، گفت: مسؤولان باید خود را پاسخگو بدانند و اگر مسؤول نمی‌تواند پاسخگو باشد باید صندلی را واگذار کند.


‎امام جمعه طبس با بیان اینکه سیاست‌کاری ما تعامل است، افزود: هنوز مشاور رسمی برای خود انتخاب نکرده‌ام و افرادی که در دوره امام جمعه فقید طبس مشاور بوده‌اند به فعالیت خود ادامه داده‌اند و سعی بر این گذاشته‌ام تا میدانی مشکلات مردم را رصد کنم.


‎محمدی در خصوص گروه‌های سیاسی عنوان کرد: من اصولگرای اصلاح‌طلب یا اصلاح‌طلب اصولگرا هستم و معتقدم کسی که امام(ره) را قبول نداشته باشد انقلابی نبوده و بنده نیز در همین راستا به دنبال اصول انقلاب حرکت می‌کنم.


‎وی با اشاره به اینکه با همه مسؤولین سعی بر تعامل است و در این مسیر زاویه‌ای نسبت به یکدیگر نداریم و در جایی که لازم باشد قطعا تذکراتی داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: در خصوص مشکلات کارخانجات، زغال‌سنگ و برخی معادن از طریق استاندار پیگیری صورت گرفته و همچنین در خصوص دوبانده‌سازی راه‌ها که انجام نشده نیز از طریق نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی پیگیری و درخواست لازم ارائه شده است.


‎امام جمعه طبس با بیان اینکه تعطیلی برخی کارخانجات یکی از مشکلات است، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های رهبری است که می‌توان طی آن اقدامی مناسب ارائه و مشکل مردم را رفع نمود.


‎محمدی عمده‌ترین مشکل شهرستان را تفرقه، سیاست‌زدگی و اختلاف دانست و بیان کرد: سیاست ما بر این است این مشکل رفع شود و معمولا سیاست ما تعامل است و تفرقه باید جای خود را به وحدت و اتحاد بدهد و قطعا مجموعه نیروهای دلسوز نظام اگر دست به دست هم دهند مشکل رفع خواهد شد. 


‎وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان تریبون نظام از اهداف مردم و نظام کوتاه نخواهم آمد و اگر بتوانیم وحدت لازم را ایجاد کنیم به راهکارهای لازم خواهیم رسید.


‎امام جمعه طبس در خصوص عدم تغییر نیروهای کاری خود در محل دفتر امامت جمعه، افزود: اتوبوسی عمل کردن در ابتدای کار برخی دولت‌ها بوده اما ما در فضای کاری خود استفاده از نیروهای موجود را مدنظر داریم و سیاست و برنامه‌ها بیان شده و امیدواریم از حداقل امکانات بتوانیم بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.


‎محمدی با توجه به اینکه بیشتر مراجعات مردم، مشکلات معیشتی است، گفت: باید جلساتی در خصوص مشکلات معیشتی مردم و فعالیت آن‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی جلساتی برگزار شود تا مشکلات فوق مدنظر قرار گيرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها