خبرهای داغ:
مسئول کمیته وقف و نذر دفتر آستان قدس رضوی همدان خبر داد

توزیع بیش از 1000 بسته حمایتی توسط آستان قدس رضوی در همدان

مسئول کمیته وقف و نذر دفتر آستان قدس رضوی همدان از توزیع بیش از 1000 بسته حمایتی توسط آستان قدس رضوی بین محرومان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۷۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

توزیع بیش از 1000 بسته حمایتی توسط آستان قدس رضوی در همدان به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود مسگریان در جمع خبرنگاران  با اشاره به اقدام دفتر آستان قدس رضوی همدان برای  توزیع سبد کالا در بین محرومان و مستمندان استان اظهار داشت:  در این مرحله از توزیع سبد کالا و بسته‌های حمایتی نیز علاوه بر کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط دفتر همدان، نزدیک به 600 بسته حمایتی نیز از سوی آستان قدس رضوی در اختیار ما قرار گرفته است که در مجموع توانستیم نزدیک به یک هزار بسته حمایتی را برای توزیع در بین محرومان استان آماده کنیم.

وی با بیان اینکه حدود 200 میلیون تومان اعتبار برای این مرحله از توزیع سبدهای کالا برای محرومان هزینه شده است، ابراز کرد: بسته‌های حمایتی شامل 9 قلم کالا مانند حبوبات، سویا، ماکارونی، گوشت قرمز برنج  و غیره است که جمع ریالی هر سبد کالایی به 200 هزار تومان می‌رسد.

مسئول کمیته وقف و نذر دفتر آستان قدس رضوی همدان با اشاره به اینکه علاوه بر این مرحله در ایام میلاد حضرت رضا(ع)، عید غدیر و قربان و دیگر مناسبت‌ها نیز این برنامه ادامه می‌یابد، گفت: در این مرحله در مجموع یک هزار و 60 بسته حمایتی تهیه شده که  450 بسته حمایتی به شهرستان اختصاص یافته و نزدیک به 600 بسته نیز در شهرستان همدان توسط خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی همدان توزیع می‌شود.

وی با تاکید براینکه علاوه بر توزیع سبد کالا و ذبح 58 رأس گوسفند در این مرحله، امروز تعدادی از محرومان همدان به ضیافت افطار آستان قدس رضوی دعوت هستند، تصریح کرد: امیدواریم اقدام ما تسکینی بر دردهای مستمندان جامعه باشد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار