کمک یک میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد از ابتدای ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری یک میلیارد تومان کمک های مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۸۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:از ابتدای ماه رمضان ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف اطعام و افطاری، اکرام ایتام، فرزندان محسنین، کمک به بیماران صعب العلاج، دیدار مستقیم خیران با خانواده‌های نیازمند، کمک مؤسسات خیریه استان و سایر سرفصل‌ها به این نهاد مساعدت شده است.
محبی افزود: استقبال مردم و مسئولان در برنامه‌های شب‌های قدرِ این نهاد (اطعام، افطاری و نام نویسی حامیان اکرام و محسنین) بسیار چشمگیر بوده است.
وی ادامه داد: کل درآمد صندوق‌های صدقات و سایر کمک‌های مردمی این نهاد تنها برای رسیدگی به نیازمندان استان هزینه شده و هیچ گاه به سایر استان‌ها و یا به خارج از کشور ارسال نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در روز قدس برای کمک به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین کمکی معنوی و از روی صدق، صفا و مبتنی بر اعتقادات با انتخاب خود مردم است گفت: این کمک‌ها جدای از صدقات مردمی است، و صدقات مردم استان در همین استان صرف نیازمندان می‌شود.
ارسال نظرات