تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باصدور بیانیه ای از حضور مردم همیشه درصحنه کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس تقدیر وتشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۳۹۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
دراین بیانیه آورده است:روز جهانی قدس امسالتقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم همچون سنوات گذشته صحنه همبستگی و اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از قدس شریف و ایستادگی در برابر رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی بود. انتقال سفارت دولت مستکبر آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف گر چه با سکوت و همراهی برخی عناصر خودفروخته در منطقه همراه بود، اما موج جدیدی از خشم مسلمانان و ایستادگی آنان در برابر هر گونه تجاوز و زورگویی را در پی داشت، به گونه‌ای که فریاد انزجار و خشم مسلمانان جهان در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری پایه‌های سست این بنای عنکبوتی را به لرزه درآورد.
بار دیگر مردم قهرمان، مسلمان، آزاده و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با ملت قهرمان ایران با حضور با شکوه خود حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشتند و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات استان و ملت رشید ایران ثبت و ضبط کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم عزیز و روزه داران ماه میهمانی خدا در سراسر استان که خالقان اصلی این خیزش عظیم اراده‌های استوار در حمایت از فلسطین قهرمان، غزه و قدس مظلوم و ستمدیده و بوده تشکر می‌کند.
در این بیانیه همچنین از اهتمام والا و همت ویژه اصحاب رسانه و جراید، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و تمامی فعالان عرصه رسانه و خبر به ویژه بخش‌های خبری، تولیدی شبکه استانی دنا که در امر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ترغیب و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی و به تصویر کشیدن گوشه‌هایی هرچند کوچک از اقیانوس بیکران اراده‌های ملی به پا خواسته بودند تقدیر کرد.
ارسال نظرات