خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان عنوان کرد

ساماندهی ورودی‌های استان یکی از ثمرات رویداد همدان 2018 / لزوم برندسازی در گردشگری

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه یکی از ثمرات رویداد همدان 2018 ساماندهی ورودی‌های استان است، گفت: در ارتباط با زیرساخت ما 100 درصد آماده‌ایم و تمام ورودی‌ها آماده است و مشکلی در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۰۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

ساماندهی ورودی‌های استان یکی از ثمرات رویداد همدان 2018 / لزوم برندسازی در گردشگریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمودرضا عراقی در نشست خبری رویداد همدان 2018 در جمع اصحاب رسانه و مسئولین کمیته‌های این رویداد، اظهار داشت: همدان در چند سال اخیر محور توسعه را گردشگری تعریف کرده است.

وی گفت: این موضوع مبنی بر این نیست که در زمینه دیگر فعالیت نداشته باشد اما گردشگری در اولویت قرار گرفته است و اگر بخواهیم این امر تاثیرگذار باشد باید در محدوده جغرافیایی استان ابتدا زیرساخت ها آماده شود.

معاون عمرانی استاندار همدان تصریح کرد: مهمترین اتفاق اتوبان تهران – ساوه و همدان- ساوه و بعد از آن راه آهن همدان – مشهد است.

وی با بیان اینکه فرودگاه همدان و تمام زیرساخت‌ها آماده است، گفت: تقریبا همه شهرهای استان همدان چهار بانده هستند و یکی از استان‌هایی هستیم که روی ارتباطات بین استانی ما بسیار کار شده و اینکه در امر رفت و آمد به استان و خارج از استان تسریع داشته باشیم و در بحث راه از  شاخص‌های کشوری نیز بالاتر هستیم.

معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص بخش نرم‌افزاری گردشگری عنوان کرد: باید با برنامه کار کنیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکهه باید در مسائل گردشگری برندسازی کنیم چراکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید آن را توسعه دهیم، گفت: از نظر جهانی چهار شهر در ایران داریم که صنایع دستی آنها حائز اهمیت است  از جمله صنایع دستی اصفهان، فرش تبریز، سنگ‌های قیمتی خراسان و سفال لالجین.

عراقی در خصوص رویداد بین المللی همدان 2018 بیان داشت: سه رویداد بین المللی در سطح ایران در حال روی دادن است که دو مورد از آنها مربوط به همدان و دیگری در تبریز است.

وی یادآور شد: در همدان دو برنامه «همدان، پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی 2018» و «نشست اعضای وابسته به جهانگردی» است که این نشان دهنده این است که ما جهت‌گیری  خود را در محور توسعه گردشگری قرار دادیم و برنامه‌هایی را چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ نرم‌افزاری برای این موضوع داریم.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه ما با برنامه‌ریزی مدون همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم، افزود: همین رویدادهای بین‌المللی که در ایران اتفاق می‌افتد و بخشی از آن در همدان است، یکی از تدابیری است که نقشه شوم دشمنان را برملا می‌کند که ما با جهان ارتباط بسیار خوبی داریم و بزرگ‌ترین طلایه‌دار صلح در جهان هستیم و با قدرت دیپلماسی محکم و استوار مسائل اقتصادی را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزبروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف مقدس خود می‌رسد، تاکید کرد: ایران کشوری نیست که تهدیدش کنند؛ بلکه هرگاه که تهدید کردند منسجم‌تر از قبل به لطف خدا به کار خود ادامه می‌دهد.

عراقی با بیان اینکه یکی از ثمرات رویداد همدان 2018 ساماندهی ورودی‌ها است، عنوان کرد: در ارتباط با زیرساخت ما 100 درصد آماده‌ایم و تمام ورودی‌ها آماده است و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی ابراز داشت: بزرگ‌ترین ویژگی این نشست این است که در یک بازه یکساله است و بعد از ماه مبارک رمضان برنامه‌ها اولویت‌بندی می‌شود؛ ما باید مردم را شاد کنیم، مردم از ما شادی می خواهند و این همایش شادی را به همراه خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار همدان در ادامه گفت: برای این برنامه اعتبارت خوبی در نظر گرفته شده که تاکنون 10 میلیارد تومان آن ابلاغ شده، تبلیغات ما کاملا به صورت استانی صورت گرفته است و در واقع رویداد 2018 برای عموم مردم است.

وی در خصوص کشورهای عضو این مجمع گفت: کشورهایی که در این نشست مهمان ما هستند ویتنام، ازبکستان، امارات متحده عربی، ترکیه، تایلند، تاجیکستان، سریلانکا، سنگاپور، عربستان سعودی، روسیه، کره جنوبی، قطر، فیلیپین، پاکستان، عمان، نپال، میانمار، مالزی، قرقیزستان، کویت، قزاقستان، ژاپن، اندونزی، هند، چین، کامبوج، بوتان، برونئی، بنگلادش، بحرین، افغانستان، مغولستان و لائوس هستند.

عراقی در پایان خاطرنشان کرد: کشور زمانی مستقل و قوی می‌شود که بخش خصوصی آن فعال باشد؛ ما باید از کارآفرینی مردم استفاده کنیم، توسعه همدان بیش از سایر شهرهای دیگر است و به لطف خدا به سمت خوبی حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات