فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به ارتباط نیروهای مسلح استان زنجان سپاه و بسیج با نیروی انتظامی صمیمی و به لطف خدا مثال زدنی است،گفت:نیروی انتظامی از سپاه و بسیج همواره پشتیبانی کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۱۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ،سردار جهانبخش کرمی با اشاره به شرایط خاص روز که اوج نبرد جبهه استکبار است ،افزود:۳۹سال دشمن در مقابل انقلاب و جمهوری اسلامی و مردم شکست خوردند و با تمام فشارهای امنیتی ،فرهنگی،تحریمی وجنگ نرم با نظام در مقابله است.

وی با بیان اینکه به لطف الهی انقلاب مرزها را در نوردیده است تصریح کرد:امروزه با وجود شرایط سخت دشمن همه اصحاب رسانه و بویژه خبرگزاری بسیج هم می تواند نقش خوبی را ایفا نماید.

سردار کرمی با اشاره به دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی و دستاوردهای عظیم انقلاب عنوان کرد: رسانه باید در مسیر انقلاب اسلامی پیش رود و حرکت کند.

این مقام مسؤل از تقویت باورهای دینی در بین جوانان گفت و اظهار داشت:افسران خاک ریز و دفاع مقدس و  نبرد در جامعه امروزی اصحاب رسانه بویژه خبرگزاری بسیج است .

وی افزود:اصحاب رسانه باید به مردم امید دهند چرا که دشمن بر این باور است که در بین مردم یاس و نا امیدی ایجاد کند .

کرمی با توجه به فرمایشات حضرت امام که در هرکشوری اگر نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شود چشم طمع جهانخواران از آن به دور خواهد بود خاطر نشان کرد:با مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری  وتلاش مردم ایران سخنان امام (ره) محقق شده است.

ارسال نظرات