مراسم سالگرد شهید ترور مجلس در میناب برگزار شد

اولین سالگرد شهادت شهیده فاطمه رنجبری زاده شهید حادثه تروریستی مجلس با حضور مقامات شهرستانی در مسجد جامع امام خمینی میناب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۳۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج میناب،حجت السلام سید مصطفی ذوالقدر  در مراسم سالگرد شهادت شهیده فاطمه رنجبری زاده در مجلس شورای اسلامی به دست تکفیری های داعشی، گفت: شهیده رنجبری زاده در حال آمدن به دفتر شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بود گه به همراه هفده نفر دیگر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهیده رنجبری زاده در دفاع از ولایت مظلومانه شهید شدند افزود: هدف گروه تروریستی منفجر کردن مجلس بود، اما پاسداران ما نگذاشتند دشمن یک قدم جلوتر از اهداف خود حرکت کند.

حجت الاسلام سید مصطفی ذولقدر افزود: داعش و امثال داعش نمی توانند با جمهوری اسلامی ایران درگیر شوند.
وی گفت: دشمنان می خواهند اسلام را نابود کنند تا اثری از اسلام نباشد، اما با وجود ولایت فقیه و جوانانی ولایی هرگز نمی توانند به آرزوی خود برسند.

حجت الاسلام ذوالقدر به شهادت دومین دلیر مرد هرمزگانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) طی روزهای اخیر اشاره و تاکید کرد: اگر مدافعین حرم نبودند الان دیگر نامی از اسلام در جوامع اسلامی باقی نمانده بود.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات حوزه انتخابیه خود پرداخت و عنوان کرد: گلایه های مردمی مبنی عدم تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات به گوش می رسد که بنده از طریق تریبون مجلس به این موضوع خواهم پرداخت.

وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و نباید در ادارات به آن ها بی اعتنایی شود.

ذوالقدر به سخنرانی اخیر خود در مجلس در دفاع از به کار بردن نیروهای بومی در پست های مدیریتی استان اشاره کرد و افزود: کسانی که در فضای مجازی علیه این سخنرانی جبهه گیری کردند خودشان از دزدان حقوق مردم بودند و بنده اجازه بکار گرفتن چنین نیروهایی در پست های مدیریتی ولو صرف بومی بودن را نخواهم داد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از قاچاق سازمان یافته در کشور گلایه و اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی مراقب باشند که مانند واقعه تلخ در بندر کرگان تکرار نشود و با کسانی که چند کیسه برنج یا آب میوه برای معاش خانواده خود جابجا می کنند را قاچاقچی فرض نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در اصلاح طلب بودن ذوالقدر شکی نیست ولی بنده دنباله رو متدینین هستم.

به گزارش ایسنا، هفدهم خرداد ماه سال گذشته تکفیری های داعشی با نفوذ به سالن مراجعه کنندگان مجلس شورای اسلامی تعداد 18 نفر از مردم مظلوم و بی گناه را به شهادت رساندند و تعدادی را نیز زخمی کردند که در بین آن ها شهیده فاطمه رنجبری زاده از میناب نیز در بین شهدا بود که امروز طی مراسمی سالگرد این شهیده والامقام در مسجد جامع امام خمینی میناب برگزار شد.

 

در پایان مراسم از پدر شهیده فاطمه رنجبری تمبانویی با اهداء لوح، تقدیر شد.
انتهای پیا/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار