مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: سه مدرسه در دهستان صلوات ارشق، دهستان زهرا موران گرمی و دهستان خورش رستم جنوبی در شهرستان خلخال توسط سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بهسازی می شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۶۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دولت لطفی در نشست با مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) از این اقدام قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تقدیر کرد و افزود:هزینه در راه راه آموزش و پرورش و دانش آموزان سرمایه گذاری است و این هزینه خروجی مثبتی خواهد داشت، زیرا علم و دانشی که این دانش آموزان خواهند آموخت در آینده موجب پیشرفت و آبادانی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: برای رسیدن به نرم کشوری در حوزه فضا‌های آموزشی باید از تمام پتانسیل‌های موجود در استان از جمله خیرین مدرسه ساز، نهاد‌ها و دولت استفاده کنیم و همه دست در دست هم دهیم تا زمینه علم و آموزش را برای فرزندانمان فراهم کنیم.

وی ادامه داد نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز نیز برای کاهش مشکلات آموزشی دانش آموزان مناطق استان سعی دارد بستر سازی برای احداث مدارس و کار‌های خیر را فراهم سازد.

لطفی بیان کرد: سه مدرسه در دهستان صلوات ارشق، دهستان زهرا موران گرمی و دهستان خورش رستم جنوبی در شهرستان خلخال توسط سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بهسازی می شود.

قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در سطح کشور هزار و ۵۰۰ مدرسه با الویت مناطق محروم و مرزی و کم برخوردار احداث خواهد کرد.

ارسال نظرات