هنگامه عزیزی، بانوی آملی و نفر اول تنیس بانوان کشور ،در گفت و گویی علت خداحافظی از مسابقات را مصدومیت شدید ازناحیه دست که در مسابقات به او وارد شده اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۴۷۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هنگامه عزیزی، بانوی آملی نفر اول تنیس کشور ،در گفت و گویی علت خداحافظی از مسابقات را مصدومیت شدید ازناحیه دست که در مسابقات به او وارد شده اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جسمی وتوصیه پزشکان مبنی بر حاد شدن مصدومیت دست درصورت فشارهای زیاد مسابقات، این تصمیم را گرفته است.
وی با ابراز خرسندی از اینکه توانسته نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان کشور درپایان سال96 باشد گفت: خوشحالم که در اوج افتخارات کسب نفر برتر رنکینگ تنیس زنان ایران ،از دنیای حرفه ای مسابقات خداحفاظی می کنم.
عزیزی 32 ساله که درمدت 12 سال حضور درمسابقات مهم ملی وبین المللی به همراه تیم های مختلف باشگاهی مقام های قهرمانی زیادی کسب کرده افزود: اکنون قصد دارم در کسوت مربیگری در باشگاه ایثارگران آمل با تعدادی هنرجو ، فعالیت خود را ادامه دهم.
با اعلام نفرات برتر رنکینگ بزرگسالان بخش بانوان از سوی سازمان لیگ تنیس درپایان سال96 ، هنگامه عزیزی تنیسور پرافتخار آملی، با هزار و 65 امتیاز در صدر ، پونه طوافی از البرز با 896 امتیاز در جایگاه دوم و غزاله ترکمن از تهران با 890 امتیار رتبه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها