خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: همه واحدهای نیمه راکد و راکد صنعتی استان در صورت صرفه اقتصادی باید دوباره به چرخه تولید بازگردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۰۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، اظهار کرد: هدف اصلی این ستاد کاهش مشکلات واحدهای صنعتی و تولید کنندگان است که تلاش ها تا رسیدن به حالت ثبات باید ادامه داشته باشد.
وی، هدف از ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را سرعت بخشیدن به بازگشت کارگاه های صنعتی راکد و نیمه راکد با حداکثر ظرفیت تولید دانست و یادآور شد: متاسفانه گاهی اوقات نظام بروکراسی اداری و قوانین حاکم بر ادارات باعث وقفه و کندی این کار می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، اولویت اصلی دولت را فعال کردن واحدهای غیرفعال و بازگشت آنها به تولید برشمرد و گفت: در صورت موفقیت، می توانیم شاهد افتتاح طرح های جدید در سایر حوزه ها نیز باشیم.
حبیبی با اشاره به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی فولاد این استان طی روزهای گذشته، افزود: با توجه به بازار خوب فولاد و محصولات آلیاژی در کشورهای همسایه از جمله عراق، تمام واحدهای تولید کننده این محصولات با صادرات کالاهای خود می توانند از پس مشکلات و بدهی های خود به راحتی برآیند.
وی اظهار کرد: یکی از هدف های صادراتی آینده این استان افزایش محصولات فولادی است که امیدواریم با تمهیدات و برنامه ریزی دولت به این امر مهم نائل شویم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه همه تصمیم گیری های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را لازم اجرا برشمرد و گفت: تمامی صاحبان بنگاه های صنعتی و مدیران بانکی در انجام این وظیفه باید تلاش کنند تا شاهد سرعت بخشیدن راه صنعت و تولید در استان باشیم.
وی در پایان یادآور شد: با توجه به همت دولت در پرداخت تسهیلات بانکی به تولید کنندگان، باید واحدهای صنعتی بدهی های خود با بانک ها را به پایین ترین میزان در 10 سال گذشته برسانند تا ارائه تسهیلات متوقف نشود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها