خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

حضور ایثارگران در راهپیمایی قدس موجب مباهات ملت ماست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: حضور گسترده‌ی جامعه ایثارگران در راهپیمایی روز قدس موجب مباهات ملت ماست.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۱۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه‌ی شورای معاونان بنیاد استان از حضور مردم ولایتمدار به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت: امسال مردم همیشه در صحنه استان قزوین حضور بی‌نظیر در راهپیمایی روز قدس داشتند که فریاد آزادی خواهان ملت تحت ستم فلسطین در سطح جهان را طنین‌انداز کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: حضور آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان داد علیرغم مشکلات اقتصادی، مردم ما بصیر و هوشیارند و در مقاطعی که کشور نیاز دارد حضور گسترده‌ی خود را به نمایش می‌گذارند.
این مسوول افزود: همچنین حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی یاد شده نشان داد که آنها همچنان پشتیبان انقلاب و نظام‌اند و به حقانیت جمهوری اسلامی اذعان دارند.
حقایق‌پور بر راه‌اندازی میز خدمت در بنیاد شهرستان‌های استان و انتخاب کارکنان توانمند برای پاسخگویی به جامعه هدف تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: راه‌اندازی میز خدمت گامی مهم در جهت ارایه‌ی خدمات بهتر، بیشتر و به هنگام برای جامعه هدف می‌باشد.
در جلسه فوق همچنین پیرامون برنامه‌ریزی کارشناسانه جهت اجرای طرح دیدار با همه‌ی بازماندگان شهدا در طول ایام برگزاری کنگره‌ی ملی 3 هزار شهید استان قزوین بحث و تبادل‌نظر شد و نتایج لازم اتخاذ گردید.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها