خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گیلانغرب در محفل انس با قرآن:
فرمانده سپاه گیلانغرب در محفل انس با قران بازنشتگان سپاه این شهرستان گفت: قرآن کریم منشاء معیارهای جاودانه و روشن خدا شناسی وگنجینه سعادتمندی است.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۲۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی در محفل نورانی انس با قرآن  بازنشستگان سپاه گیلانغرب با عنوان اینکه قران کریم نسخه شفا بخش و سعادت آفرین است اظهار داشت: قرآن کریم در برگیرنده عالی ترین معارف الهی در زمینه شناخت خداوند متعال، اسما و صفات الهی، اسرار توحید، ویژگیهای سفیران و پیامبران الهی، اسرار جهان غیب، سنتهای حاکم بر جامعه های بشری، شناخت انسان و فرجام کار او، اخبار غیبی مربوط به گذشتگان و آیندگان است و همچنین حاوی نظام های اجتماعی، حقوقی، اقتصادی و سیاسی است که بشر برای سعادت و خوشبختی جاودانه خود به آن نیاز دارد.

 

وی تصریح کرد: به واقع قرآن کریم نشانگر راهی است که پیمودن آن انسان را از یوغ بردگی ستمگران نجات می دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هواهای شیطانی می رهاند.

 

وی افزود: معجزه پیامبر اکرم .ص.  انسان را در مسیر سلامت قلب، پاکی ظاهر و باطن و پیشرفت مطلوب انسانی و معنوی قرار می دهدو حاوی معیارهای جاودانه برای شناخت حق از باطل و سره از ناسره است.

 

فرمانده سپاه گیلانغرب خاطر نشان کرد: با شناخت این ویژگیها و خصوصیات است که درک عظمت و رفعت ذاتی قرآن کریم و برتری آن بر دیگر انوار الهی روشن می شود.

 

 این آیین معنوی همزمان با ماه مبارک رمضان و به همت بازنشستگان سپاه گیلانغرب در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

 
 
 
ارسال نظرات