آغاز ساخت ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی در کامیاران

براساس تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه کردستان، ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در مناطق روستایی کامیاران آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۴۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران با اشاره به اینکه این طرح کشوری و برای استان‌های محروم در نظر گرفته شده است، گفت: از یک هزار واحد مسکونی سهم کردستان، ۱۰۰ واحد در این شهرستان ساخته می‌شود.

اظهار داشت: برای ساخت هر واحد مسکونی ویژه مددجویان ۳۷۰ میلیون ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

خوشبخت در خصوص مساحت و شرایط زمین‌هایی که این واحد‌ها در آن ساخته می‌شود، یادآور شد: این واحد‌ها ۵۰ مترمربع و تهیه زمین ساخت بر عهده مددجویان است.

وی افزود: این میزان هزینه شامل ۱۵۰ میلیون ریال بلاعوض کمیته امداد، ۱۴۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض سپاه و ۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بنیاد مسکن است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران از اتمام این طرح تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: از آنجا که سپاه پاسداران پیمانکار اجرای طرح است، کمیته امداد به عنوان دستگاه نظارتی در اجرای آن عمل می‌کند.


خوشبخت افزود: امتیاز انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب) برای ساخت این واحد‌ها براساس تفاهم نامه کمیته امداد با دستگاه‌های خدمات رسان به صورت رایگان است.

وی با بیان اینکه از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد ۹۸ خانواده در اولویت ساخت مسکن هستند، اضافه کرد: رفع مشکل مسکن مددجویان به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیاز‌ها در دستور کار این نهاد است.

خوشبخت اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان سال گذشته ۱۸ واحد مسکونی برای نیازمندان خریداری و یا احداث کرده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات