خبرهای داغ:
رییس کیک بوکسینگ wko آسیا گفت: وقتی یک گربه کشته می شود یا تصویر یک سگ در حال شکنجه صدای بسیاری از روشنفکر ها و سیاسیون غرب و ایادی آنها بلند می شود،اما هزاران و بلکه چندین میلیون انسان بی گناه در یمن،عراق،سوریه کشته می شوند و یا در آفریقا مسلمانان را قتل عام می کنند دریغ از یک بیانیه!
کد خبر: ۹۰۲۵۵۵۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

افشین هادی چگینی رییس هیت ورزش های رزمی استان قزوین و رییس کیک بوکسینگ wkoآسیا و نایب رییس wkoجهان،قهرمانان سابق دنیا و از مدیران ورزشی توانمند این رشته مهیج می باشد که در راهپیمایی روز قدس پیرامون مسائل مختلف سیاسی و ورزشی گفتگویی با وی انجام شد که از نظر مخاطبان می گذرد:
دلیل حضور شما در راهپیمایی چیست؟
بنده از نسل انقلاب هستم، برای کشورم ایران خون صدها هزار جوان ریخته شده است تا بتوانیم عزتمندانه زندگی کنیم.اقوام و بستگان نزدیک بنده شهید شدند.مگر می شود بی تفاوت بود!
وقتی یک ماشین خریداری می کنید و مایه راحتی کار و زندگی برایت شود.مراقبت می کنید که حتی یک خط کسی روی آن نیندازد چگونه است که انقلاب برایش پاک ترین انسانها را مانند شهدا داده ایم و بی تفاوت باشیم. اجازه نمی دهیم که این گرگ ها بخواهند آسیبی به ایران بزنند.شعار نمی دهم هرجا که انقلاب احساس نیاز کند حضور خواهم داشت.
شما قهرمان رشته ورزشی هستید چه لزومی داردکه زندگی را رها کنید در مناطقی که انقلاب نیازدارد خود را به خطر بیندازید؟
بنده قهرمان نیستم، از امام علی (ع) کسی بالاتر نیست و قهرمانی هایش در عبادت و جهاد در راه خدا و مبارزه با نفسش بی نظیر است.
خلیفه مسلمین بود و تمام زندگی اش را برای اسلام در میدانهای نبرد گذاشت. ما خاک پای نوجوان شهید فهمیده و بهنام محمدی هم نیستیم!
زندگی در دنیا عمر نوح یا عمر طفل شش ماهه ابا عبدالله (ع) باشد می گذرد پس چه بهتر است انسان برای رفتن بهترین مرگ که همان شهادت است را طلب کند.
دست نوشته هایی را به نام شهدای مدافع حرم مشاهده کردید نظرتان چیست؟
شیعه واقعی، که ابا عبدالله را ندیدند و دفاع کردند و آنها که دیدند و رها کردند! این شهدا پروازشان نزدیک قدس بوده است. نزدیک مسجدالاقصی جاییکه پیامبر رحمت به آسمانها رفت. جنگ در غربت واقعا سخت است و انسان تنها جز خدا،اعتقاداتش و سلاح کسی را ندارد.
خیلی ها فکر کردند که همین کار را در ایران پیاده کنند اما اگر می شناختند سربازان رهبری و امام مستضعفان را هرگز چنین توهمی را دچار نمی شدند.
روز قدس و ورزش را چگونه با هم گره می زنید؟
ورزشکاران مردان مبارزه اند، که با حریف با تمام توان می جنگند و با مردم مهربان هستند. هیچ ایرانی انقلابی اجازه نخواهد داد که دیگران برای ما تصمیم بگیرند. وقتی یک گربه کشته می شود یا تصویر یک سگ در حال شکنجه صدای بسیاری از روشنفکر ها و سیاسیون غرب و ایادی آنها بلند می شود،اما هزاران و بلکه چندین میلیون انسان بی گناه در یمن،عراق،سوریه کشته می شوند و یا در آفریقا مسلمانان را قتل عام می کنند دریغ از یک بیانیه! در جنگ تحمیلی هم ما عزیزانمان را از دست دادیم حقوق بشر کجا بود؟
سهم هرکس را به اندازه قدرتش می دهند که یکی از زمینه های قدرت وحدت مردم در سایه ولایت است.
برای بر گزاری کنگره سرداران ۳۰۰۰شهید استان قزوین چه برنامه ای دارید؟
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته کیک بوکسینگ با حضور استانهای مختلف را خواهیم داشت که در ۳ روز به رقابت خواهند پرداخت، این مسابقات در تیر ماه برگزار می شود. بیش از ۳۵ داور که از بهترین های کشور و استان هستند در این مسابقات حضور خواهند داشت.
صحبت پایانی با مخاطبان خود را خیلی کوتاه بیان بفرمایید:
درس،ورزش، اعتقادات اسلامی و ایرانی،کوشش برای ساختن کشور،یاری مردم و مسئولان و اتحاد در شرایط حساس کنونی را سرلوحه قرار دهیم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها