خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان قزوين در هفت روز گذشته در 62 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق حاضر شدند.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۶۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين اظهار کرد: تماس‎هاي مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين از تاریخ 13 الی 20 خرداد ماه سال 1397 ، آتش نشانان را به 62 مورد عمليات مختلف امداد نجات و اطفاء حريق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سريع و اعزام به موقع، نسبت به رفع خطر و ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند.
ذوالقدر عنوان کرد: عمليات‌هاي انجام شده در اين مدت مربوط به تصادف يا واژگوني خودرو 6 مورد، حريق منزل مسکوني 2 مورد، حريق خودرو 4 مورد، محبوس شدن داخل آسانسور و منزل مسکونی 12 مورد، مشاهده و گير کردن حيوانات وحشي 8 مورد، آتش سوزي علفهای هرز، ضايعات و سطل زباله 11 مورد، حريق باغ و درخت 3 مورد و 16 مورد سایر حوادث بوده که آتش نشانان با حضور به موقع در محل اقدامات لازم و عمليات امداد براي هر يک از حوادث را انجام دادند.
ذوالقدر در ادامه افزود: در حوادث اطلاع رسانی شده به این سازمان در هفت روز گذشته چهار نفر مصدوم و 11 نفر نجات داده شدند و خوشبختانه هيچ کدام از اين حوادث تلفات جاني نداشتند.
مدير عامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين با اشاره به لزوم فراگيري آموزش هاي ايمني و نگهداري يک دستگاه خاموش کننده در منزل و محل کار، از عموم شهروندان درخواست کرد تا با رعايت کامل موارد ايمني از وقوع حوادث مختلف جلوگيري کرده و در زمان بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردي با شماره 125 آتش نشاني تماس حاصل کنند.
وي در ادامه رعايت توصيه هاي ايمني را در كاهش وقوع حوادث بسيار موثر دانست و بيان کرد: همه شهروندان مي توانند براي ثبت نام در کلاس‌هاي يک روزه و رايگان آموزش کار با خاموش کننده هاي دستي و نحوه مقابله با حريق، نام و نام خانوادگي خود را به شماره 3000500125 پيامک کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها