خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

استفاده بیش از ۳۵۰۰ خودرو از کمپ‌های اسکان قم در تعطیلات خرداد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در تعطیلات هفته گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در کمپ‌های اسکان قم توقف داشته‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۸۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
استفاده بیش از ۳۵۰۰ خودرو از کمپ‌های اسکان قم در تعطیلات خرداد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان با بیان اینکه شهرداری قم در آستانه تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد تمام تمهیدات لازم برای میزبانی از زائرین را پیش بینی کرده بود اظهارداشت: به همین منظور تعدادی از بوستان‌های شهر به عنوان کمپ اسکان آماده پذیرایی از زائرین شد.

وی با تاکید بر اینکه در ۶ منطقه شهر کمپ‌های اسکان آماده پذیرایی از زائرین بودند خاطرنشان کرد: در منطقه یک بوستان مهدی، منطقه دو بوستان امام رضا (ع)، منطقه سه بوستان فدک، منطقه چهار بوستان علوی، منطقه پنج بوستان نیایش و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران و منطقه هشت بوستان غدیر در تعطیلات هفته گذشته از زائرین پذیرایی کردند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیشترین آمار توقف خودرو در تعطیلات مربوط به بوستان نیایش در منطقه پنج است افزود: به ترتیب در بوستان نیایش هزار و ۷۰۸ خودرو، بوستان فدک ۷۶۶ خودرو، بوستان مهدی ۵۹۶ خودرو، بوستان علوی ۳۶۹ خودرو، بوستان امام رضا ۱۵۱ خودرو در این ایام توقف داشته اند.
وی با بیان اینکه مجموع توقف خودرو‌ها در بوستان‌های محل اسکان اضطراری ۳ هزار و ۵۰۹ مورد بوده است اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام هیچ گونه مشکلی در روند خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین وجود نداشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار