مدیر کل دادگستری خراسان رضوی از کاهش ۶۰ درصدی جرائم خشن طی یکسال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۹۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی مظفری در جمع اصحاب رسانه تربت حیدریه اظهار داشت: با اجرای طرح برخورد جدی با جرائم خشن در این استان طی یکسال گذشته این جرائم نسبت به سال ماقبل آن ۶۰ درصد کاهش یافته است.

وی هدف از برگزاری نشست‌های منطقه‌ای را بررسی مشکلات و معضلات حوزه قضایی عنوان کرد و افزود: مشکلاتی از قبیل: کمبود فضای اداری، نیروی انسانی و همچنین کمبود اعتبارات و بودجه‌ها در این سفر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اما تاکنون مشکل حادی که باعث تعلل در دستگاه قضا باشد وجود ندارد.

مدیر کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مزایای این سفر بررسی مشکلات واحد‌ها و کارخانجات تعطیل شده و یا رو به تعطیلی است و سعی می‌شود که طی رایزینی‌ها با مسئولان هر شهرستان این مشکلات نیز برطرف شود.

مظفری بابیان اینکه دستگاه قضا باید آخرین مرحله برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد تأکید کرد: در این حوزه نقش دستگاه‌های فرهنگی و متولیان فرهنگ باید پررنگ‌تر شده و موضوع فرهنگ‌سازی در اولویت قرار گیرد.

شایان ذکر است که این نشست خبری در حاشیه برگزاری نشست منطقه‌ای مسوولان قضایی و شورای معاونین دادگستری‌های جنوب خراسان رضوی شنبه شب با حضور روسای دادگستری و دادستان‌های مشهد، تربت حیدریه، گناباد، خواف، رشتخوار، مه ولات، زاوه، بجستان، کاشمر، خلیل آباد، بردسکن در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها