خبرهای داغ:
در جلسه مشترک اعضای جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با دو تن از نمایندگان قم در مجلس، اعضای جامعه مدرسین مخالفت خود نسبت به تصویب الحاق ایران به «کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم» را به حجت‌الاسلام ذوالنور و امیرآبادی نمایندگان قم اعلام کردند و نمایندگان قم نیز مخالفت خود با تصویب این طرح را اعلام داشتند.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۹۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
جزئیات جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه با نمایندگان مردم قم در مجلس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یک منبع آگاه با اشاره به جلسه مشترک اعضای جامعه مدرسین با دو تن از نمایندگان قم که روز گذشته در قم برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه که شب گذشته برگزار شد اعضای جامعه مدرسین مخالفت خود نسبت به تصویب الحاق ایران به «کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم» را به حجت‌الاسلام ذوالنور و امیرآبادی نمایندگان قم اعلام کردند.

وی «کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم» را بدترین بخش FATF دانست و گفت: بر اساس این طرح گروه‌های مقاومت تروریست برشمرده می‌شوند و با الحاق ایران به این طرح حمایت از این گروه‌ها توسط ایران باید متوقف شود و اگر حمایت ایران از آنان متوقف شود بیش از هر چیز برای ایران ضرر دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: حجت‌الاسلام ذوالنور و آقای امیرآبادی به جد با تصویب الحاق ایران به «کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم» مخالف هستند و مخالفت خود را نیز در جلسه اعلام داشتند.

آیت‌الله رجبی ادامه داد: از رئیس مجلس انتظار می‌رود درباره این قضیه در مجلس تدبیری بیندیشند و از مخاطراتی که برای ایران خواهد داشت جلوگیری کند تا عزت ملت ایران زیر سؤال نروند و منافع ملت ایران خدشه‌دار نشود.
ارسال نظرات