به منظور تقویت وارتقای سطح بصیرت دینی کارکنان ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۰۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام احمدی در جمع کارکنان سرباز وپایور ناحیه مرکزی یزد، ارتقای بصیرت دینی آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان را ضرورتی انکارناپذیر دانست.
وی، در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با موضوع (ارتقای بصیرت دینی، لازمه فعالیت‌های سازمانی ونهادی)، گفت: ارتقای سطح بصیرت دینی مردم به ویژه جوانان یکی از نیاز‌های اصلی جامعه بوده که بایستی با انجام برنامه‌های دینی و فرهنگی جوانان را در مقابل هجمه‌های دشمنان بیمه کنیم.
این استاد اخلاق اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام ارزش‌های دینی و اسلامی به عنوان سرمایه، ملت ایران را مورد آماج هجمه‌های تبلیغاتی خود قرار گرفته و می‌طلبد با کار جهادی و فرهنگی همه جانبه ومستمر توسط کارشناسان خبره وفعال، بصیرت دینی آحاد مختلف جامعه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را افزایش دهیم.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: همه اقشار مختلف جامعه از هر طیفی بایستی برای دفاع از دین، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی به عنوان تکلیف شرعی خود قاطعانه در مقابل زورگویان ایستادگی کرده و فرهنگ شجاعت و از جان گذشتگی امام حسین (ع) را در زندگی خود الگو قرار دهند.
وی به اهمیت اجرای اینگونه جلسات ونشست‌ها در راستای توجیه و آگاه سازی کارکنان سپاه اشاره کرد و افزود: هجمه‌ها وشبهات به اندازه‌ای زیاد وفراگیر است که اگر غفلت کنیم ما را به سرنوشت اندلس که بیش از ۷۰۰ سال به دست مسلمانان بود دچار می‌سازند.
وی تقویت باور‌های دینی، ترویج و گسترش فرهنگ امربه معروف و نهی از منکرآن هم با رعایت اصول و موازینش، تعمیق آموزه‌های دینی، و استفاده از ظرفیت‌های مختلف جامعه را عوامل زمینه ساز نهضت اصلاح فرهنگی عنوان کرد.
ارسال نظرات