خبرهای داغ:
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان خبر داد
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۴ پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان همدان داریم که ۳۸ پروژه استانی و ۳۶ پروژه ملی است، گفت: شهرستان نهاوند از ۷۴ پروژه استانی و ملی حدود ۱۰ پروژه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۴۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

وجود ۷۴ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان همدانرسول منعم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان نهاوند بیان داشت:  یکی از شاخص‌هایی که می‌تواند در رشد و پیشبرد هر بخش و زمینه‌ای موثر واقع شود توسعه و زیرساخت ورزشی است که در بحث ورزش از این قاعده نیز مستثنی نیست.

وی افزود: تلاش و کوشش و همتی که دولت و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در سال‌های گذشته داشتند باعث شد تا ۲۹ پروژه ورزشی را با زیربنای حدود ۹۵ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه سرانه ورزشی استان ۶۲ صدم مترمربع  بوده است، افزود: خوشبختانه توانستیم این سرانه را به ۷۱ صدم ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: نهاوند یکی از شهرستان‌های در لیست پروژه‌های افتتاحیه ما بود و تعداد زیادی از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان‌ها به ویژه شهرستان نهاوند بوده است.

منعم با بیان اینکه در حال حاضر ۷۴ پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان همدان داریم که ۳۸ پروژه استانی و ۳۶ پروژه ملی است، گفت: شهرستان نهاوند از ۷۴ پروژه استانی و ملی حدود ۱۰ پروژه را به خود اختصاص داده است.

وی ابراز داشت: سرانه ورزشی شهرستان نهاوند در حال حاضر ۶۸ صدم مترمربع است که تا پایان دهه فجر سال جاری به یک متر مربع افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان بیان داشت: امیدوارم افتتاح پروژه‌های جدید ورزشی بتواند زمینه و بستر مناسب و شرایط رشد و اعتلای ورزش را در بین جوانان و نوجوانان و علاقه مندان بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات