نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین در ایران بیان داشت: دشمن اصلی ما آن کشوری است که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل است و با آنان رابطه برقرار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۷۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ خالد قدومی شب گذشته در  پنجمین افطاری وحدت و مقاومت با حضور جمعی از علما، دانشجویان و فعالان فرهنگی شیعه وسنی در مشهد  گفت: قریب به یک ماه و نیم تا امروز که با شما صحبت می‌کنم حدود ۱۲۰ نفر شهید و بیش از ۱۹ هزار نفر در فلسطین مجروح شده‌اند.

 افزود: آمریکا، دنیای عرب و حامیان اسرائیل جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینند و در مقابل شهادت بی‌گناهان سکوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنان به امدادگران و آمبولانس‌ها هم رحم نمی‌کنند گفت: رژیم غاصب صهیونیستی حدود ۲ امدادگر را شهید و ۲۲۷ امدادگر را مجروح کرده است و ۳۹ آمبولانس را سرنگون کردند، اما نتانیاهو گفته است که آمبولانس‌ها تصادف کردند و شلیکی صورت نگرفته است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین در جمهوری اسلامی ایران گفت: خون مسلمان انقدر ارزان است که انگار در جلوی دوربین‌ها و دنیا قیمتی ندارد، برخی از ملت‌های مسلمان به آن بی‌توجه هستند و کاری نمی‌کنند.

قدومی با بیان اینکه آمریکا به قانون توجهی ندارد و ترامپ یک قلدر به تمام معنا است ادامه داد: مسلمانان هر روز به دست اسرائیل و آمریکا کشته می‌شوند، اگر ابزار‌ها و حمایت‌های آمریکا در منطقه نباشد اسرائیل هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی افزود: جهان اسلام با حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون جمعیت در مسئله فلسطین وحدت ندارند و اصلی‌ترین مسئله وحدت امت اسلامی در مسئله فلسطین است.

نماینده جنبش مقاومت حماس فلسطین در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما تا آزادی کامل فلسطین ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد گفت: دشمن اصلی ما آن کشوری است که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل است و با آنان رابطه برقرار می‌کند، آن کشور در خون‌های ریخته شده کودکان و زنان و مردان بی‌گناه شریک است.

قدومی افزود: ما همه معتقد به یک قبله و پیامبر هستیم، باید مسلمانان با یکدیگر اتحاد داشته باشند، آزادی فلسطین تنها با ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین و اتحاد امت اسلامی تحقق می‌یابد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها