مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد:

شعار مرگ بر امریکا ریشه قرآنی دارد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در پاسخ به این شبهه که شعار مرگ بر امریکا آیا اثری دارد، گفت: شعار مرگ بر امریکا و استکبارستیزی ریشه قرآنی دارد.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی در نشست بصیرتی کارکنان و سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم به مناسبت حماسه آفرینی مردم مشهد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد؛ اظهار داشت: از مردمی که در شب قبل از قدس، شب زنده داری کردند و با دهان روزه در اوج گرما باحضور خود، به ندای رهبر و ولی فقیهشان لبیک گفتند صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.
 
وی در پاسخ از دو شبهه‌ای که در ایّام راهپیمایی‌ها زیاد مطرح می‌شود، چنین گفت: دشمن در بین مردم چنین شبهه پراکنی می‌کند که آیا این شعار مرگ بر آمریکای ما آثاری دارد؟ وچرا ملت ایران همیشه می‌گوید مرگ برآمریکا، با وجود اینکه در قرآن چنین چیزی نداریم. قرآن در آیه ۱۱۹ سوره مبارکه آل عمران در پاسخ به این شبه می‌فرماید«وَ إِذا لَقُوکُمْ قالُوا آمَنَّا وَ إِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَیْکُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ» (هرگاه با شما دیدار کنند (منافقانه) مى‌گویند ما ایمان آوردیم و، چون (با هم) خلوت کنند، از شدّت خشم بر شما، سر انگشتان خود را مى‌گزند. بگو به خشمتان بمیرید). لذا آیت الله شهید بهشتی می‌گوید از ما عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد یادآورشد: یهود بیشترین و دشمن‌ترین دشمنان است. قرآن کریم درسوره مبارکه مائده آیه ۸۲ دراین رابطه می‌فرماید: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ (یهودیان و مشرکان را دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنان [مسلمانان]می‌یابی)، ملت باحضورخود برعلیه آنان ایستادگی کردندولذا امام (ره) می‌فرمایدروز قدس روز اسلام است. هدف شعار صهیونیستی «از نیل تا فرات» سلطه بر نفت، کانال سوئز، تنگه هرمز و باب‌المندب بود ولی آیا این شعار تحقق پیداکرده است؟ صهیونیست ها دور فلسطین دیواربتنی کشیده اند و چه طور شده است که این رژیم غاصب و اشغالگر با این هزینه هنگفت، در این حصار محصور شده است، رژیمی که مقتدر است دست به آدم‌کشی و زخمی کردن آدم‌ها و کودکان بی‌گناه نمی‌زند.

وی در پایان گفت: پیام رهبر کبیرانقلاب اسلامی برای انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روزقدس این است، روزقدس روزاسلام است، روز رسول الله(ص) است، روز غلبه مستضعفین برمستکبرین است. روزقدس برای حمایت اسلام ناب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها