خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج جوانان شهرستان رزن خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع طی ایام تابستان در کانون بسیج رزن

مسئول کانون بسیج جوانان شهرستان رزن گفت: در ایام تابستان در کانون بسیج جوانان شهرستان رزن برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، عقیدتی و... برای جوانان و نوجوانان شهرستان رزن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۲۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

اجرای برنامه‌های متنوع طی ایام تابستان در کانون بسیج رزنطیب سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت:  در دنیای امروز با توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزار‌های نرم افزاری جدید دشمن، لازم است در راستای موفقیت در جذب جوانان و نوجوانان و مصون‌‎سازی آنها از انحرافات با استفاده از نیرو‌های نخبه و ابزار‌های جدید گام برداریم.

وی ادامه داد: در این راستا سعی داریم در تابستان امسال انواع کلاس‌های عقیدتی، فرهنگی و سیاسی را برای جوانان و نوجوانان  با مربیان و اساتید مجرب اجرا کنیم.

مسئول کانون بسیج جوانان شهرستان رزن ابراز داشت: یکی دیگر از کارهای امروز ما باید این باشد که جوانان و نوجوانان را به سمت مهارت‌افزایی سوق دهیم چراکه زمینه‌ ایده‌های نو در کودکی بر ذهن آنها نقش خواهد بست بنابراین اگر به آن جهت‌دهی مناسب دهیم می‌توان با کشف استعدادها دانش آموزان را در مسیر درست هدایت کرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه نیز ما سعی داریم در ایام تابستان انواع کلاس‌های آموزش رایانه، برنامه‌نویسی تلفن همراه ویژه سیستم عامل اندروید، رباتیک، خوشنویسی، نقاشی، نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاتر، سفره‌آرایی و... را داشته باشیم.

سعیدی بیان داشت: همچنین برنامه‌های تفریحی و ورزشی و اردوهای زیارتی سیاحتی نیز برای شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها خواهیم داشت تا کلاس‌ها جذابیت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/   

ارسال نظرات
آخرین اخبار