خبرهای داغ:
سرهنگ ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد در ضیافت افطاری با فرماندهان پايگاه بسیج حوزه امام سجاد(ع) سپاه نجف آباد گفت: رمز موفقیت شما داشتن روحیه جهادی و انقلابی است و هرجا روحیه انقلابی داشته ایم پیشرفت کرده ایم.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۸۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: دشمنان و مستکبران از پیروزی انقلاب اسلامی ناخوشایند و ناراحت هستند لذا از ابتدای انقلاب تاکنون با هر ترفند و حیله‌ای که توانستند در صدد ضربه زدن به این انقلاب بوده اند و نعمت بزرگی که خداوند به ما عنایت فرمودند: چیزی جزء پرچم مقدس جمهوری اسلامی نیست که ما را از ضربه دشمنان محفوظ نگه داشته است.
ساعی گفت: دشمنان چالش‌های زیادی را از اول انقلاب تاکنون برای کشور بوجود آورده اند که نمونه‌ای از آن جنگ تحمیلی ۸ ساله بود که به لطف خدا از این چالش به خوبی عبور کردیم. از انقلاب اسلامی نعمت بزرگی به دست ما رسیده و اگر از حفظ آن کوتاهی کنیم خداوند به راحتی آن را از ما خواهد گرفت پس توفیق و لیاقت نگه داری آن را داشته باشیم و از آن محافظت کنیم و ایستادگی پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ماست.
وی ادامه داد: باید روحیه جهادی داشته باشیم و هر جا که نگاه انقلابی و روحیه جهادی داشته ایم پیشرفت کرده ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نجف آباد به شاخص‌های انقلابی گری از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و گفت: پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب، هدف گیری مستمر آرمان‌های انقلاب، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، عدم اطاعت پذیری از دشمنان و تقوی دینی و سیاسی از شاخصه‌های انقلابی گری است.
وی در پایان گفت: تنها رمز موفقیت شما در روحیه جهادی و انقلابی داشتن است و مسیر اصلی شما در پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد شهر می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها