خبرهای داغ:
پیام بخشدار نیمبلوک:

مبارزه با ظلم آرمان مشترک همه امت مسلمان است

در پیام بخشدار نیمبلوک آمده است: در این حضور همه اقوام ، اقشار و سلایق سیاسی بخش دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه امت مسلمان است .
کد خبر: ۹۰۲۵۷۸۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهندس خسروی بخشدار نیمبلوک به مناسبت حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس طی پیامی از مردم مومن و فهیم بخش نیمبلوک تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: "ما ایمان داریم که اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت".

بخش نیمبلوک در روز قدس شاهد خلق حماسه ای دیگر بود . مردم مومن و روزه دار بخش با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوارهستند .

مردم ولایت مدار بخش نیمبلوک در روز قدس با دیدن آلام و دردهای برادران فلسطینی خود را با حضور پر شور خود خیابانها را آذین بستند. در این حضور همه اقوام ، اقشار و سلایق سیاسی بخش دوش به دوش هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان مشترک همه امت مسلمان است .

مردم فهیم ، ولایتمدار و همیشه در صحنه بخش با اقتداء به فرمان ولی امر خود، و با حضور گسترده خویش در راهپیمایی روز قدس نشان داده اند که ، باریکه غزه نه در محدوده کوچک جغرافیایی آن ، بلکه در وسعت قلبهای تمام مسلمان جای دارد وبه تمام آنهایی که در سایه زور و زر خواهان نابودی تمام اندیشه وباورهای صلح طلبانه هستند ثابت کرده اند که همواره حامی ودلسوز مردم آزادیخواه ومظلوم غزه هستند.

این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم بخش دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست. بر همین اساس برخود فرض دانسته از حضور شکوهمندانه همه آحاد مردم علی الخصوص ائمه جمعه محترم شهرهای خضری دشت بیاض و نیمبلوک، روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان، نیروهای نظامی و انتظامی بخش، حوزه مقاومت بسیج بخش، اعضای محترم شوراهای شهرها و روستاهای تابعه، شهرداران شهرهای خضری دشت بیاض و نیمبلوک، مسئولین ادارات و نهادها، فرهنگیان، جامعه عشایر، جوانان، دانشجویان، کسبه و بازاریان، کشاورزان، جامعه ورزشکاران و سایر اقشار بخش و جامعه خبرنگاران که نسبت به پوشش این رویداد بزرگ همت گماشتند تقدیر و تشکر نمایم.

انشاالله که این حضور و بیداری زمینه خروش جهانی انسانهای آزاده برای رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست گردد .

مهدی خسروی

بخشدار نیمبلوک

ارسال نظرات
پر بیننده ها