خبرهای داغ:
رئیس کیک بوکسینگ WKO رییس کیک بوکسینگ دبلیو تی او آسیا گفت: اردوی تیم ملی بانوان و آقایان در رشته پنجاک سیلات در خانه هتل ورزش،پیست دو و میدانی و استخر سرپوشیده این شهر طی خواهند شد و ما به دنبال این هستیم که قزوین را به عنوان پایلوت برای کیک بوکسینگ قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۰۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هادی چگینی رئیس کیک بوکسینگ WKO رییس کیک بوکسینگ دبلیو تی او آسیا در گفتگو با خبرنگاران گفت: رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه امسال با حضور ۲۵۰ ورزشکار شاخص کشور به میزبانی قزوین برگزار می شود.
این سبک در دو سال اخیر فعال شده است و در کیک بوکسینگ بیش از 24 سبک فعالیت دارد ددر این رشته ورزشی بیش از 2500 نفر فعالیت دارندو یبکی از مشکلات ما در جذب اسپانسر عدم پخش تلویزیونی می باشد که در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این مسابقات را پوشش دهیم..
هادی چگینی یادآورشد: در بخش بانوان نیز ورزشکاران مستعد و توانمندی در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می کنند و با کمال افتخار امروز حضور خانم تهمینه میلانی کربلایی در رشته پنجاک سیلات تیم ملی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جارکارتا قطعی شده و افتخاری برای استان محسوب می شود و امیدواریم مدال کسب کنیم.
یادواره 3000سردار شهید استان قزوین
وی در ادامه اظهارداشت: به مناسبت گرامیداشت یاد سه هزار شهید والامقام استان قزوین و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقابتهای قهرمانی کیک بوکسینگ این بار به میزبانی قزوین برگزار می شود
هادی چگینی اضافه کرد: نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک الیت کیک بوکسینگ سال قبل در شهر بوئین زهرا برگزار شدو با توانمندی خوب استان در برگزاری این رویداد مهم ورزشی امسال هم توانستیم جواز برپایی مسابقات را کسب کنیم.
وی تصریح کرد: این رقابت ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت سه روز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: در این مسابقات بیش از ۲۵۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور حضور خواهند یافت و قضاوت بازیها نیز توسط ۳۵ داور مطرح کشور صورت می گیرد
وی گفت: مسابقات در سه تخته تاتامی و یک رینگ در سالن شهید بابایی برگزار می شود و هتل ورزش قزوین برای اسکان ورزشکاران پیش بینی شده است
هادی چگینی اظهارامیدواری کرد با استفاده از امتیاز میزبانی شرایط خوبی برای حضور ورزشکاران استان در رقابت های برون مرزی و مسابقات بین المللی باکو فراهم شود هفته آینده هم میزبان تیم ملی پنجاک سیلات آقایان و بانوان خواهیم بود و از این اردو برای توسعه ورزش استان بهره خواهیم گرفت.

چگینی تصریح کرد: اردوی تیم ملی بانوان و آقایان در رشته پنجاک سیلات در خانه هتل ورزش،پیست دو و میدانی و استخر سرپوشیده این شهر طی خواهند شد و ما به دنبال این هستیم که قزوین را به عنوان پایلوت برای کیک بوکسینگ قرار دهیم.
وی گفت: به طور متوسط درهر سال ۱۱ دوره مسابقات بین المللی رشته کیک بوکسینگ در سطح جهان برگزار می شود که اعزام ورزشکاران به این رویداد نیازمند دریافت مجوز و تامین منابع مالی است که امیدواریم از حمایت های لازم برخوردار شویم
وی درپاسخ به این سوال که آیا خشونت ظاهری این رشته مانع از استقبال خانواده ها برای فرزندانشان نمی شود گفت: شاید درظاهر این رشته خشن به نظر برسد اما با آموزش و تمرین حرفه ای و تزریق روحیه انسانی در فعالیتها هیچگاه ورزشکاران به سمت خشونت نمی روند بلکه روحیه انسانی بالایی دارند.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها